Termeni si conditii
Termeni si condiții de utilizare a Site-ului PRIMEX ELADA.ro
- 1. Definiții
În cuprinsul prezentului document, următorii termeni folosiți cu majuscule vor avea, dacă din context nu rezultă altfel, înțelesurile specificate mai jos:
- PRIMEX ELADA: reprezintă societatea PRIMEX ELADA S.R.L., cu sediul în Darasti-Vlasca, Șos. Principala, Nr. 73A, Giurgiu, înregistrată la Registrul Comerțului Giurgiu sub nr. J52/371/2023 și Codul Unic de Înregistrare: 48027515, atribut fiscal RO.
- COMANDA: documentul electronic prin care Clientul transmite prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Produse de pe Site. Comanda poate conține atât Produse vândute de diferiți Parteneri, cât și Produse vândute de Primex Elada și Produse vândute de Parteneri. În aceste cazuri în care Comanda conține Produse vândute de persoane diferite, condițiile comerciale, garanția, modalitatea, taxa și termenul de livrare, precum și politica și taxele de retur pot diferi pentru fiecare Produs în parte, acestea regăsindu-se în descrierea Produselor, respectiv în Comanda.
- CONT sau CONT DE UTILIZATOR: secțiunea din Site formată din adresa de e-mail și parola care îi permite Utilizatorului să plaseze comenzi, să lase recenzii cu privire la produsele și/sau serviciile achiziționate, să adreseze întrebări sau comentarii, să formuleze cereri de retur; să verifice datele de livrare și documentele de facturare, istoricul Comenzilor; să facă rezervări de Produse în magazinele fizice PRIMEX ELADA din teritoriu; să vizualizeze voucherele valabile; să depună sesizări și reclamații; să marcheze Produse favorite;, să verifice informațiile despre carduri de credit salvate; să isi exercite optiunea de a primi comunicari comerciale prin accesarea secțiunii referitoare la abonare la Newsletter. Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului ii apartin, sunt corecte, complete și actualizate și nu vor fi încredințate niciunei terțe persoane, fiind răspunzător de integritatea și păstrarea acestora.
- CONTRACT – reprezintă contractul la distanță încheiat între PRIMEX ELADA și Cumpărător, în cazul Produselor PRIMEX ELADA, respectiv între Partener și Cumpărător, în cazul Produselor Marketplace, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului .
- COȘUL MEU: secțiune din Site/Cont care îi permite Utilizatorului să adauge Produsele pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării lor sau ulterior, ori servicii (cum ar fi extragaranții sau donații pentru cauze susținute de partenerii noștri).
În cazul Produselor adăugate în Coșul meu, Utilizatorul beneficiază de servicii de urmărire a acestora; în acest sens, Utilizatorul va primi comunicări comerciale din partea PRIMEX ELADA în vederea finalizării comenzii, în interesul legitim PRIMEX ELADA de a clarifica situația acestei vânzări inițiate de către Utilizator, dar încă nefinalizate. Astfel de comunicări comerciale pot privi:
– modificarea prețului Produselor adăugate în secțiunea “Cosul meu”,
– recomandări de Produse similare cu cele adăugate în secțiunea “Cosul meu”,
– existenta Produselor în secțiunea “Cosul meu”, si
– disponibilitatea în stoc a Produselor adăugate în secțiunea “Cosul meu”.
- CUMPĂRĂTOR: persoana fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoana juridică ce achiziționează un Produs de pe Site. Pentru o mai bună înțelegere, un Cont de Utilizator poate fi deținut și utilizat doar de o persoană fizică, în condițiile prezentului document.
- DATA ESTIMATĂ A LIVRĂRII: data de livrare a Produselor estimate de PRIMEX ELADA sau, după caz, Partener și afișată în momentul efectuării unei Comenzi, fiind înțeles că, în cazul în care Comanda conține Produse vândute de Parteneri diferiți sau Produse livrate de PRIMEX ELADA și Parteneri diferiți, Comanda va conține data estimată pentru livrarea fiecărui Produs.
- FAVORITE: secțiunea din Site în care Utilizatorul înregistrează Produsele preferate sau pe care dorește să le achiziționeze la un moment ulterior sau pe care le urmărește o perioadă de timp, în vederea achiziționării la cel mai avantajos preț. Prin adăugarea Produselor în Favorite, Utilizatorul va primi comunicări comerciale din partea PRIMEX ELADA în interesul legitim PRIMEX ELADA de a clarifica situația acestor Produse. Astfel de comunicări comerciale pot privi:
– modificarea prețului Produselor adăugate în secțiunea “Favorite”,
– recomandări de Produse similare cu cele adăugate în secțiunea “Favorite”,
– disponibilitatea în stoc a Produselor adăugate în secțiunea “Favorite”.
- IERARHIE: organizarea și prezentarea Produselor în Site în conformitate cu regulile și criteriile prevăzute la art. 8.
- ÎNTREBARE: solicitarea scrisă a unor informații de către un Utilizator cu privire la un Produs sau Serviciu disponibil pe Site sau în magazinele fizice PRIMEX ELADA, dar menționat pe Site care trebuie să respecte Regulile PRIMEX ELADA privind recenziile.
- MĂRCI ÎNREGISTRATE: reprezintă mărcile înregistrate ale PRIMEX ELADA S.R.L., dar fără a se limita la denumirea PRIMEX ELADA;
- RATING: modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator față de un Produs sau Serviciu achiziționat de acesta de pe Site sau din magazinele fizice PRIMEX ELADA ori, după caz, față de Partenerul care a vândut Produsul sau Serviciul respectiv. Rating-ul se exprimă sub formă de stele, fiecare Produs/Serviciu sau, după caz, Partener poate primi un punctaj de la o stea, la cinci stele și se acordă odată cu Recenzia.
- RATING TOTAL: punctajul total acordat de Utilizatorii care au achiziționat un Produs sau serviciu de pe Site sau din magazinele fizice PRIMEX ELADA acelui Produs/Serviciu ori, după caz, Partenerului care a vândut Produsul/Serviciul pe Site.
- RECENZIE/REVIEW:
(i) evaluarea scrisă a unui Utilizator cu privire la un Produs sau Serviciu achiziționat de acesta de pe Site sau din magazinele fizice PRIMEX ELADA, ce trebuie să respecte Regulile PRIMEX ELADA privind recenziile,
sau, după caz,
(ii) evaluarea scrisă a unui Utilizator cu privire la un Partener efectuată pe baza experienței rezultate în urma unei Comenzi finalizate de la Partenerul respectiv ce trebuie să respecte Regulile PRIMEX ELADA privind recenziile.
- PARTENER: comerciantul agreat de PRIMEX ELADA care afișează și promovează Produse în Marketplace în vederea vânzării acestora direct către Client.
- PREȚ DE VÂNZARE: contravaloarea Produsului/Serviciului, pretinsă și solicitată de către PRIMEX ELADA sau, după caz, Partener Cumpărătorului/Utilizatorului, afișată în pagina Produsului din Site, respectiv pe eticheta de prezentare pentru produsele expuse în magazinele PRIMEX ELADA. PRIMEX ELADA poate afișa distinct, într-un mod vizibil, cuantumul valoric al diferenței dintre Prețul de Vânzare și PRP. Prețul de Vânzare este valabil în limita stocului disponibil al Produsului/Serviciului pe Site.
- PREȚ DE VÂNZARE RECOMANDAT DE PRODUCATOR/ “PRP”/“RRP”: este prețul de revânzare al Produsului, așa cum a fost recomandat/transmis direct de către producător și/sau prin intermediul distribuitorului. Prețul de Vânzare comunicat de către PRIMEX ELADA si, după caz, de catre Parteneri și solicitat Cumpărătorului/ Utilizatorului pentru Produsul/Serviciul comercializat este stabilit în mod independent de către PRIMEX ELADA sau de Parteneri, după caz, în funcție de propria politică comercială a fiecăruia. Scopul unic al acestei informații este de a sprijini Cumpărătorul/Utilizatorul în decizia de a cumpăra Produsul. Cumpărătorul/ Utilizatorul înțelege că marcarea mai puțin evidentă a acestei informații nu este de natură să producă confuzie și că, în luarea deciziei de cumpărare a Produsului, Cumpărătorul/ Utilizatorul trebuie să aibă în vedere strict Prețul de Vânzare comunicat de către PRIMEX ELADA sau, după caz, Parteneri și solicitat Cumpărătorului/ Utilizatorului pentru Produsul/Serviciul comercializat.
- PRODUS: orice Produs listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile menționate in Comanda, care urmează a fi furnizate de catre Vânzător (PRIMEX ELADA sau, după caz, Partener), Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat în urma plasării Comenzii.
- PRODUS PRIMEX ELADA: orice Produs vândut de PRIMEX ELADA pe Site, ce poate fi achiziționat de Cumpărător cu respectarea prezentului document.
- PRODUS MARKETPLACE: orice Produs vândut de Partener pe Site, ce poate fi achiziționat de Cumpărător cu respectarea prezentului document. Produsul Marketplace este evidențiat în Site ca fiind „Produs vândut si livrat de Partener”. Cand Comanda conține astfel de Produse, PRIMEX ELADA transmite Comanda către Partener, iar Partenerul va livra Produsele împreuna cu toate documentele legale. Condițiile comerciale, taxele de livrare la domiciliu, politica și taxele de retur, precum si garanțiile Produselor Marketplace pot fi diferite pentru fiecare Partener; acestea sunt afișate pe pagina dedicată Partenerului. De asemenea, acestea nu sunt aceleași cu cele care însoțesc Produsele vândute direct de către PRIMEX ELADA.
- RECOMANDARILE de produse pentru pachete functioneaza pe principiul: produs de baza si produs atasat, produsul atasat este un produs complementar produsului de baza. Exemplu: daca avem produsul de baza televizor, produsul atasat va fi un suport de perete. Recomandarile produselor atasate sunt bazate pe 3 principii: compatibilitate, relevanta, optimizare. Compatibilitate: sunt afisate doar produsele compatibile cu produsul de baza. Relevanta: recomandarile sunt filtrate mai departe pe baza relevantei pentru client, astfel sunt limitate in plus optiunile de afisare pentru produsele atasate. Optimizare: ultimul nivel de filtrare fiind setat bazat pe probabilitatea de cumparare, sunt afisate produsele care au istoric de performanta bun.
- SITE: reprezintă SITE-ul de Internet care aparține PRIMEX ELADA, respectiv adresa https://primexelada.ro/, precum si prin intermediul cărora Utilizatorul are acces la informații privind Serviciile și Produsele oferite/asigurate de către PRIMEX ELADA și Parteneri. Pentru claritate, prin „SITE” se înțelege atât pagina web https://primexelada.ro/, cât și orice trimitere la „SITE” în prezentul document fiind considerată a fi făcută atât la pagina web https://primexelada.ro/.
- SERVICII: serviciile ce pot fi achiziționate de la PRIMEX ELADA și Parteneri, inclusiv cele ce se pot achiziționa de pe SITE - termenii și condițiile prezente la adresa menționată anterior fac parte integrantă din prezentul document.
- SUPER PREȚ: acest Produs are un Preț de Vânzare competitiv în baza monitorizărilor interne zilnice.
- TAXA VERDE: valoarea exprimată în lei care este plătită de către PRIMEX ELADA societății autorizate cu preluarea operațiunilor de colectare, transport și valorificare/reciclare a deșeurilor echipamentelor electrice și electronice, cum este prevăzut de legislația în vigoare, exclusiv pentru Produsele vândute direct de catre PRIMEX ELADA.
- UTILIZATOR: reprezintă persoana fizică ce are vârsta de peste 18 ani, care accesează Site-ul, în scopuri private sau profesionale și care a acceptat TERMENII ȘI CONDIȚIILE prezentului Site, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de înregistrare și finalizând procesul de creare a Contului
- UTILIZARE ABUZIVĂ: reprezintă utilizarea SITE-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor și a legislației în vigoare, sau în orice alt mod care poate produce prejudicii PRIMEX ELADA.
- VIZITATOR: persoana fizică sau juridică ce vizualizează Produsele fără a deține Cont ori fără a fi logat în Cont.
- VÂNZĂTOR: PRIMEX ELADA, pentru Produsele și/sau Serviciile vândute de PRIMEX ELADA și, respectiv, Partenerul pentru Produsele și/sau Serviciile vândute de Partener.
2. Conținutul Site-ului
2.1. Informațiile publicate pe Site sunt atât informații de interes general despre PRIMEX ELADA si Parteneri, Produsele comercializate de acestia, cât și alte informații considerate de PRIMEX ELADA ca fiind de interes pentru Utilizatori.
2.2. Informațiile sunt puse la dispoziția Utilizatorilor de regulă, în mod gratuit. PRIMEX ELADA își rezervă dreptul de a implementa anumite servicii pe Site ce vor fi oferite contra cost Utilizatorilor.
2.3. PRIMEX ELADA și, dacă este cazul, Partenerul este deținătorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra Site-ului, respectiv asupra design-ului și conținutului acestuia precum și asupra tuturor Mărcilor înregistrate de PRIMEX ELADA și publicate pe Site.
Utilizatorul are obligația de a respecta toate drepturile de proprietate intelectuală ale PRIMEX ELADA și Partenerilor, prevăzute de legislația în vigoare.
3. Utilizarea Site-ului
3.1. Utilizatorul se obligă să acceseze și să utilizeze Site-ul în scopuri și prin mijloace care să nu constituie o utilizare abuzivă.
4. Limitarea răspunderii PRIMEX ELADA S.R.L.
4.1. Răspunderea pentru conținutul Site-ului.
PRIMEX ELADA SRL nu este și nu poate fi făcut responsabil pentru prejudiciile create de erorile, neacuratețea sau neactualizarea informațiilor publicate sau menținute pe Site, care nu se datorează culpei sale. Utilizatorii pot găsi informații detaliate în rețeaua magazinelor PRIMEX ELADA.
4.2. În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul telefonic/e-mail în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, dacă produsul nu s-a livrat încă.
4.3. Caracteristicile produselor prezentate pe SITE sunt preluate/puse la dispoziție de producători/furnizori si Partener și PRIMEX ELADA nu-și asumă răspunderea pentru corectitudinea acestor informații.
4.4. Prețurile Produselor/Serviciilor de pe acest Site sunt informative până în momentul plasarii Comenzii de către Utilizator și pot suferi modificări neanunțate. Promoțiile prezentate pe Site sunt valabile în perioada de timp menționată.
În cazul în care nu se menționează o perioadă de timp, Prețurile de Vânzare sunt valabile în limita stocurilor disponibile.
Prețurile afișate pe Site cu privire la Produsele vandute de PRIMEX ELADA nu sunt identice cu cele din rețeaua magazinelor PRIMEX ELADA, astfel că pot apărea diferențe între prețul produsului afișat pe Site și cel afișat în rețeaua magazinelor PRIMEX ELADA.
Comenzile ale căror produse vandute de PRIMEX ELADA si comandate pe Site au preț mai mic decât cel afișat în magazinele PRIMEX ELADA, rămân valabile și vor fi onorate în ordinea înregistrării lor pe Site și în funcție de limita stocului disponibil pentru fiecare produs din comandă. Toate produsele prezentate pe acest Site sunt disponibile în limita stocului disponibil. În cazul epuizării stocului, comanda va fi anulată, Clientul urmând a fi notificat în acest sens de către reprezentantul PRIMEX ELADA. Pentru comenzile achitate se va proceda la restituirea contravalorii în contul din care a fost efectuată plata.
4.5. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe Site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod datorită modificării caracteristicilor sau design-ului, fără notificare prealabilă de către producători.
4.6. Un produs la precomandă este un produs ce urmează să fie lansat și poate fi achiziționat înainte de lansare. Furnizorul/Partenerul își rezervă dreptul de a modifica fără preaviz data de lansare. Produsele la precomandă se adaugă în coș în același fel ca orice alt produs din magazinul online. Făcând o precomandă, vă asigurați că veți primi produsul imediat după lansare și că veți beneficia de un preț foarte bun. Produsele aflate la precomandă vor fi livrate într-un termen estimativ de 1-3 zile lucrătoare de la lansare, dar nu mai târziu de 15 zile, în situația în care produsul există pe stocul PRIMEX ELADA/ Partenerului în ziua lansării. În situația în care produsul ajunge în posesia PRIMEX ELADA/ Partenerului după data lansării, livrarea se va face în 1-3 zile lucrătoare din momentul intrării produsului în stocul PRIMEX ELADA / Partenerului, dar nu mai târziu de 15 zile. Precomenzile se achită în același mod ca și o comandă normală, prin oricare din metodele de plată acceptate. În oricare dintre situații (plata la livrare sau plata online) este necesar să așteptați confirmarea telefonică sau pe email din partea unui operator, în momentul în care produsul devine disponibil. Puteți renunța în orice moment la o precomandă. Dacă aceasta din urmă a fost deja achitată, puteți opta pentru returnarea sumei sau creditarea contului dvs. în vederea plasării unei alte comenzi.
4.8. PRIMEX ELADA își rezervă dreptul să completeze și să modifice orice informație de pe SITE.
4.9. Orice problemă cauzată de produsele și/serviciile prezentate pe SITE se va soluționa pe cale amiabilă în termen de maximum 15 zile de la momentul la care consumatorul anunță PRIMEX ELADA/ Partenerul despre neconformitățile constatate.
5. Pierderi/Costuri suplimentare
PRIMEX ELADA nu răspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în cazul în care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor și condițiilor.
5.1. PRIMEX ELADA nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării Site-ului precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri publicate pe Site.
5.2. PRIMEX ELADA nu răspunde pentru defecțiuni tehnice ale rețelei/echipamentelor ce aparțin operatorilor de telefonie mobilă/procesatorului de plăți, etc.
6. Utilizarea Site-ului
6.1. PRIMEX ELADA garantează utilizarea optimă a Site-ului prin utilizarea minimă a Internet Explorer 6 - https://primexelada.ro/ .
6.1.1. Clientul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres la art. 6.2 de mai jos. Odată adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in Cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
6.1.2. Disponibilitatea unui Produs va fi afișată în Site după cum urmează:
- „în stoc”– Produsul este disponibil în stocul PRIMEX ELADA (în cazul Produselor PRIMEX ELADA), după caz, și poate fi achiziționat online, pe Site (atât în cazul Produselor PRIMEX ELADA), sau prin rezervare în magazinul PRIMEX ELADA în al cărui stoc se regăsește în momentul accesării paginii în care acesta este afișat, respectiv în momentul confirmării Comenzii (exclusiv în cazul Produselor PRIMEX ELADA)
- „exclusiv online” – Produsul este disponibil în stocul PRIMEX ELADA (în cazul Produselor PRIMEX ELADA), după caz, și poate fi achiziționat exclusiv online, pe Site
- „în anumite magazine” - Produsul este disponibil în stocul PRIMEX ELADA și poate fi achiziționat exclusiv prin rezervarea acestuia în magazinul PRIMEX ELADA în al cărui stoc se regăsește în momentul accesării paginii în care acesta este afișat, respectiv în momentul confirmării Comenzii (exclusiv în cazul Produselor PRIMEX ELADA)
- „în stoc la furnizor”– Produsul nu este disponibil în stocul PRIMEX ELADA în momentul accesării paginii în care acesta este afișat. Dacă înregistrezi o Comandă pentru un Produs semnalizat cu „în stoc la furnizor”, vei fi informat cu privire la disponibilitatea Produsului și termenul estimat de livrare în cel mai scurt timp posibil de la momentul confirmării comenzii, în cazul în care aceasta nu este deja afișată în Coș
- „precomandă”– Produsul nu este disponibil în stocul PRIMEX ELADA și nici în stocul furnizorului (în cazul Produselor PRIMEX ELADA) ori în stocul Partenerului (în cazul Produselor Marketplace). Dacă înregistrezi o Comandă pentru un Produs care este semnalizat cu „precomandă”, disponibilitatea Produsului va fi verificată și comunicată în cel mai scurt timp posibil de la momentul plasării Comenzii
- „stoc epuizat” – Produsul nu este disponibil în stocul PRIMEX ELADA (în cazul Produselor PRIMEX ELADA).
6.1.3. Comanda poate conține atât Produse vândute de diferiți Parteneri, cât și Produse vândute de PRIMEX ELADA și Produse vândute de Parteneri. În aceste cazuri în care Comanda conține Produse vândute de persoane diferite, condițiile comerciale, garanția, modalitatea, taxa și termenul de livrare, precum și politica și taxele de retur pot diferi pentru fiecare Produs în parte, acestea regăsindu-se în descriera Produselor, respectiv în Comanda. De asemenea, documentele legale (inclusiv factura, certificatul de garanție, etc.) vor fi transmise de fiecare Vânzător (PRIMEX ELADA sau, după caz, Partener).
6.1.4. Comenzile plasate de către Client presupun parcurgerea si finalizarea urmatorului flux:
- Clientul va pune în coșul virtual de cumpărături Produsele pe care intenționează să le achiziționeze;
- Ulterior selectării Produselor dorite și punerii lor în coșul virtual, Site-ul va afișa Clientului Pretul de Vanzare al Produselor selectate, inclusiv taxele de livrare, Data estimată a livrării și modalitățile de plată disponibile;
- Clientul va revizui coșul virtual final și va avea la dispoziție următoarele opțiuni:
(i) confirmarea intenției sale de cumpărare, acceptând astfel oferta, termenul de livrare, Prețul Produselor, Data estimata a livrării și alegând totodată metoda de plată dorită sau
(ii) renunțarea la Comandă și părăsirea ferestrei.
- După confirmarea de către Client a intenției sale de cumpărare, Site-ul va efectua în mod automat următoarele operațiuni:
(i) în cazul în care Clientul alege plata ramburs, la Curier, Comanda va fi considerată plasată în mod valabil;
(ii) în cazul în care Clientul alege plata prin card bancar, Platforma va redirecționa Clientul către fereastra de plată (în pagina de internet a Procesatorului de plăți);
(iii) în cazul în care Clientul alege plata prin ordin de plată, acesta va primi în mod automat un e-mail din partea Procesatorului de plăți cu privire la datele de efectuare a plății.
(iv) în cazul în care Clientul alege plata prin credit online, acesta va primi automat informatiile necesare pentru aprobarea cererii de credit, pe email sau in platforma partenerului care ofera creditul.
Înregistrarea comenzii nu reprezintă și confirmarea acesteia.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
- Comenzile vor fi confirmate prin transmiterea unui e-mail Clientului și prin înregistrarea Comenzii în Contul Clientului.
Comenzile ce contin Produse livrate de Partener sunt procesate si executate de catre acesta, Partenerul fiind exclusiv responsabil de onorarea acestora.
6.1.5. Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
6.1.6. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta, in afara de restituirea platii efectuate, daca este cazul, sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul platii online;
- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat, in cazul platii online;
- datele furnizate de catre Client, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
- Produsul nu se mai afla in stocul Vanzatorului.
6.1.7. În cazul epuizării stocului, Comanda va fi anulată, Clientul urmând a fi notificat în acest sens de către reprezentantul Vanzatorului. Pentru Comenzile achitate se va proceda la restituirea contravalorii în contul din care a fost efectuată plata. În cazul anulării comenzii, niciuna din părțile implicate nu va pretinde/solicita daune.
6.1.8. Persoanele fizice pot achiziționa produse din fiecare cod, in limita stocului disponibil. Nu există o limitare asupra numărului de coduri achiziționate. În cazul clienților persoane juridice ce doresc achiziționarea mai multor produse din același cod, se poate solicita o ofertă personalizată diviziei Business to Business, la adresa de email primexelada@gmail.com.
6.2. Modalitățile de plată acceptate pentru finalizarea unei Comenzi care contine exclusiv Produse vandute de PRIMEX ELADA sunt: numerar la livrare, online cu card bancar, ordin de plată.
Modalitățile de plată acceptate pentru finalizarea unei Comenzi care contine si/doar Produse vandute de catre Parteneri sunt: numerar la livrare, online cu card bancar, ordin de plată.
În cazul în care optați pentru plata online cu card bancar, vă informăm că înregistrarea plății nu garantează confirmarea și livrarea comenzii. În cazul în care comanda nu este confirmată (termenul pentru procesarea comenzii este de 48 ore) suma de bani plătită va fi restituită în contul dumneavoastră în cel mai scurt timp.
În cazul comenzilor înregistrate cu metodă de plată numerar la livrare costul este independent de costul asociat livrării produselor, care ține cont de valoarea finală a comenzii, acesta nefiind luat în calcul.
6.3. Înregistrarea comenzii nu reprezintă și confirmarea acesteia. După preluarea comenzii, aceasta va fi procesată de către operatorii noștri în vederea confirmării și stabilirii detaliilor de livrare. Termenul estimativ de livrare este de 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, dar nu mai târziu de 15 zile lucrătoare.
6.4. În perioada sărbătorilor de Paște, de iarnă, a evenimentului Black Friday, precum și pe toată durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum și livrarea acesteia poate dura între 7-10 zile lucrătoare, dar nu mai mult de 15 zile lucrătoare.
6.5. Livrarea. Cumpărătorul are dreptul să nu accepte Bunurile livrate în cazul în care acestea nu sunt conforme cu detaliile tehnice specificate în pagina Produsului. În acest caz, pentru Produsele vandute de PRIMEX ELADA, PRIMEX ELADA își asumă responsabilitatea aducerii Produselor la conformitate. Pentru Produsele vandute de Partener, Partenerul este exclusiv responsabil pentru aducerea acestora la conformitate.
6.6. Clientul înțelege că termenul de livrare afișat în momentul plasării comenzii este un termen estimativ, iar pentru Produsele achiziționate direct de la Partener prin intermediul Site-ului, Partenerul este exclusiv responsabil pentru respectarea acestuia. Comenzile ce conțin Produse vândute de vânzători diferiți (de exemplu, atât Produse vândute de PRIMEX ELADA, cât și Produse vândute de Partener ori Produse vândute de Parteneri diferiți) vor fi livrate separat, în funcție de Data estimata de livrare a fiecărui Produs.
6.7. Cumpărătorul va intra în proprietatea Bunurilor după semnarea documentului de transport și efectuarea plății (dacă aceasta nu a fost în prealabil efectuată) către curier.
6.8. La achiziționarea de înregistrări audio sau video sigilate (jocuri, filme, muzică etc.) vandute de PRIMEX ELADA, Clientul va verifica în momentul primirii coletului integritatea cât și conținutul acestuia. Orice reclamație ulterioară referitoare la lipsa codului de activare sau a cd-ului nu vor fi luate în considerare.
6.9. Returul produselor: Conform OUG nr. 34/2014, persoanele fizice au posibilitatea de a se retrage din contractul de la distanță în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a Produsului.
Returnarea Produselor PRIMEX ELADA: deoarece produsele PRIMEX ELADA sunt de unica folosinta, returul nu este permis daca produsul a fost deja deschis si consumat. In caz opus, produsul poate fi returnat.
În procesul de retur, puteți folosi orice serviciu de expediție.
6.10. Renunțare la servicii. Cumpărătorul persoana fizica are dreptul de a renunța la Serviciul comandat în termen de 14 zile calendaristice de la data comenzii serviciului respectiv. Totuși, Cumpărătorul își pierde dreptul de retragere prevăzut de legislația în vigoare odată ce serviciul comandat a fost prestat, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator. Prin urmare, după ce Serviciul a fost prestat (de exemplu, produsul a fost instalat, dezinstalat, curățat, etc.), contractul de prestări servicii la distanță se consideră complet executat, iar consumatorul nu mai beneficiază de dreptul de retragere din contract în termenul de 14 zile prevăzut de legislația în vigoare. Astfel, orice alt Serviciu solicitat separat/suplimentar (de exemplu, dezinstalare, instalarea unui nou produs, etc.) reprezintă un Serviciu comandat separat și va fi efectuat la solicitarea expresă a Clientului, contra-cost.
6.11. Produse/Servicii care nu sunt acceptate la retur/renunțare
- produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare (ex.: produse cosmetice, rezerve de periuțe dinți, căști in ear, băuturi, suplimente alimentare etc);
- serviciile care au fost comandate de Cumpărător și au fost executate cu acordul Cumpărătorului dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
- inregistrări audio sau video sigilate sau programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
- produse de îngrijire personală care au fost desigilate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate îngrijire corporală, periuțe de dinți, irigatoare bucale, perii rotative, termometre, produse cosmetice etc.);
- produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate, etc.;
- produsele software digitale, licențele digitale și jocurile video desigilate cu activare prin cod digital și orice coduri digitale alfanumerice de activare pentru sisteme de operare, aplicații, servicii, abonamente și portofele digitale;
- cartușe desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur;
- imprimante/multifuncționale/aparate de fax care au cartușele/tonerele desigilate;
- produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a căror furnizare a fost nevoie de plata în avans;
- furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat la cunoștință faptul că își va pierde dreptul la retragere;
- folii de protecție pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook reader, laptop, etc.) care au fost deja utilizate/testate;
- produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumpărare sau dacă produsele au licențe OEM activate;
- acumulatorii, becurile obișnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originală);
- furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla
- alte produse prevăzute de legislația în vigoare ca o excepție de la dreptul de retragere din contract.
6.12. În cazul pachetelor care conțin console cu jocuri, se va accepta returul pachetului doar în situația în care jocurile sunt sigilate sau codul aferent jocului nu a fost activat. În cazul în care s-au desigilat jocurile sau codul activat, din valoarea pachetului se va scădea valoarea acestora.
6.13. Dacă au fost achiziționate mai multe produse din același model, se acceptă retur doar dacă unul singur a fost desigilat sau dezambalat.
6.14. În cazul mai multor produse achiziționate printr-un credit, nu se va putea face returul unui singur produs, ci doar un retur integral, al tuturor produselor.
6.15. În cazul în care se returnează un produs dintr-un pachet promoțional se va returna diferența dintre prețul de bază și cel promoțional al produsului returnat.
6.16. Diminuarea valorii Produselor returnate
6.16.1. În acord cu prevederile legale aplicabile, Clientul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Produselor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Produselor.
6.16.2. În cazul in care Clientul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Produselor într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Clientul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Produselor.
6.16.3. Orice diminuare a valorii Produselor rezultată din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Produselor este in responsabilitatea Clientului. Pentru claritate, din Prețul de Vânzare al Produsului, Vânzătorul este îndreptățit să rețină o sumă de bani ce reprezintă diminuarea valorii Produsului. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicată către Clientul după recepționarea și verificarea acestora de către Vânzător.
6.17. În cazul aparatelor frigorifice care prezintă specificația de ușă reversibilă, pentru schimbarea sensului de deschidere a ușii (în cazul în care este necesar), vă informăm următoarele:
• Vă rugăm să vă adresați serviciului de asistență tehnică menționat pe certificatul de garanție al produsului;
• Acest serviciu poate fi efectuat contra cost, în funcție de fiecare Producător / Partener în parte.
Notă – orice intervenție neautorizată duce implicit la pierderea garanției produsului!
6.18. Garanția Produselor
6.18.1. Produsele beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale Producatorilor, respectiv ale PRIMEX ELADA sau, după caz, ale Partenerilor. Condițiile în care se asigură garanția Produselor sunt cele prevăzute în certificatul de garanție.
6.18.2. În cazul Produselor PRIMEX ELADA, certificatele de garanție fie sunt emise direct de producator, fie sunt emise de catre PRIMEX ELADA.
6.18.3. In cazul Produselor resigilate, garantia poate sa acopere o perioada diferita fata de perioada de garantie a aceluiasi Produs nou, sigilat. Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie pentru fiecare Produs resigilat in parte.
7. RECENZII, COMENTARII ȘI ÎNTREBĂRI
Recenziile, comentariile și întrebările pot fi adresate doar de Utilizatorii logați în Cont, indiferent dacă acestea privesc Produse sau Servicii achiziționate de pe SITE de la PRIMEX ELADA sau Parteneri sau din magazinele fizice PRIMEX ELADA.
- ÎNTREBĂRILE
Spre deosebire de recenziile ce descriu experiența personală a Utilizatorilor care au achiziționat efectiv un Produs sau Serviciu, întrebările pot fi adresate de Utilizatori cu privire la orice Produs sau Serviciu disponibil pe Site sau în magazinele fizice PRIMEX ELADA, din secțiunea „Întrebări” -> „Adresează o întrebare”. Conținutul întrebărilor trebuie să respecte în mod corespunzător Regulile PRIMEX ELADA privind recenziile, și pot fi moderate în aceleași condiții ca și cele prevăzute pentru recenzii.
- RECENZIILE
Colectarea, moderarea și publicarea recenziilor
Indiferent de modul de colectare ori de produsul sau serviciul vizat, toate recenziile sunt supuse regulilor descrise în prezenta secțiune, completate cu cele prevăzute de legislația în vigoare.
7.1. Colectarea recenziilor
Recenziile pot fi colectate în mod solicitat sau nesolicitat, după cum urmează:
- pot fi solicitate prin e-mail, cu respectarea regulilor privind protecția datelor cu caracter personal. Utilizatorii nu sunt obligați în niciun fel să acorde recenzii;
- de asemenea, recenziile pot fi solicitate, cu titlu general, în cadrul unor campanii organizate de PRIMEX ELADA ori, dupa caz, de PRIMEX ELADA si Parteneri. În acest sens, PRIMEX ELADA poate organiza campanii de încurajare a publicării unei recenzii a Produsului sau Serviciului achiziționat de anumiți Utilizatori ori, a unei recenzii privind Partenerul care a pus la vanzare Produsul sau Serviciul achizitionat de Utilizator, prin astfel de campanii urmărindu-se obținerea unei opinii personale, constructive și sincere a Clienților ce au achiziționat Produsul sau Serviciul, fără ca eventualele recompense oferite în cadrul unor astfel de campanii să urmărească obținerea unei anumite recenzii ori unui anumit rating. Eventualele recompense oferite în cadrul unor astfel de campanii au ca scop exclusiv mulțumirea pentru oferirea unei recenzii care îi va ajuta pe ceilalți utilizatori să ia o decizie informată cu privire la achiziția Produsului sau Serviciului, respectiv cu privire la Partener;
- din secțiunea „Adaugă recenzia ta” aflată în pagina SITE a fiecărui produs pot fi lăsate recenzii fără a exista o solicitare.
Într-un termen rezonabil după achiziționarea unui Bun sau Serviciu (de regulă după termenul de 14 zile în care Clientul poate returna Produsul sau, după caz, Serviciul, retrăgându-se din contractul de vânzare) Clientul poate fi contactat prin aceleași canale de comunicare agreate în momentul lansării Comenzii, pentru transmiterea unui review legat de Bunul sau Serviciul achiziționat de pe Site. Astfel, Clientul se implică activ în crearea de noi servicii și detalierea caracteristicilor Bunurilor sau Serviciilor și informarea altor posibili cumpărători de pe Site cu privire la Produsele achizitionate ori cu privire la Partenerul care a oferit spre vanzare Produsele. Opiniile dvs. sunt atent analizate de angajații PRIMEX ELADA care le utilizează ca ghid în alegerea gamei de Produse si Servicii oferite Clientilor. Pașii pentru lăsarea unei recenzii, indiferent de modalitatea de colectare:
a). Accesarea SITE-ului
b). Conectarea în propriul CONT de UTILIZATOR
c). Accesarea secțiunii „Produse” și selectarea produsului/serviciului pentru care se va lăsa recenzie sau, dupa caz, a secțiunii „Comenzile mele”
d). Accesarea secțiunii „Recenzii” -> „Adaugă recenzia ta” sau, dupa caz prin accesarea comenzii dorite si selectarea produsului pentru care se dorește acordarea recenziei
e). Completarea câmpurilor disponibile și acordarea unui rating în concordanță cu recenzia
f). Publicarea, opțională, a unei imagini privind Produsul sau Serviciul achiziționat
g). Acceptarea, obligatorie, a Termenilor și Condițiilor și a prelucrării datelor cu caracter personal în condițiile Politicii privind protectia datelor cu caracter personal - https://primexelada.ro/politic...
Orice recenzie, indiferent de modalitatea de colectare, trebuie să respecte următoarele reguli privind recenziile („Regulile PRIMEX ELADA privind recenziile”):
- recenzia trebuie să provină de la un client PRIMEX ELADA sau, dupa caz, client al Partenerului care a achiziționat efectiv Produsul sau Serviciul de pe Site sau dintr-un magazin fizic PRIMEX ELADA;
- în procesul de acordare a unei recenzii trebuie completate toate câmpurile marcate drept obligatorii, inclusiv acordarea unui rating în concordanță cu conținutul recenziei;
- recenzia trebuie redactată în limba română, fiind, însă, permise cuvintele sau expresiile în limbi străine de largă utilizare în toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: laptop, PC, mouse, review, notebook, plug and play, etc.);
- recenzia trebuie redactată într-un limbaj corespunzător; nu este permisă utilizarea unui limbaj care conține remarci jignitoare sau defăimătoare la adresa oricărei persoane fizice sau juridice, limbaj violent, rasist, amenințător, care îndeamnă la săvârșirea unei fapte prevăzute de legea penală sau contravențională, care incită la ură sau discriminare;
- recenzia trebuie sa utilizeze un limbaj inteligibil;
- recenzia trebuie să se refere în principiu la caracteristicile, funcționalitățile, specificațiile produsului sau serviciului achiziționat și evaluat;
- recenzia trebuie să reflecte opinia personală, sinceră, corectă, neînșelătoare și constructivă a utilizatorului privind produsul sau serviciul evaluat;
- conținutul recenziei nu trebuie să cuprindă date sau informații cu caracter personal ale Utilizatorului sau ale oricărei terțe persoane, inclusiv dar fără a se limita la: nume, numere de telefon, adrese de e-mail, adresa de livrare sau de domiciliu, date ale contului sau cardului bancar, precum și orice informații care ar putea duce la un furt de identitate;
- conținutul recenziei nu trebuie să încalce drepturile de autor sau orice alte drepturi ale unor terțe părți;
- recenzia nu trebuie să facă referire directă sau indirectă la un alt comerciant ce desfășoară aceeași activitate comercială ca și PRIMEX ELADA, cu excepția recenziilor ce privesc Partenerii care au pus la vânzare Produsul sau Serviciul achiziționat de Utilizator de pe Site;
- recenzia nu trebuie să conțină materiale de natură publicitară;
- recenzia nu trebuie să încalce orice prevedere legală aplicabilă.
De asemenea, orice imagine încărcată în cadrul recenziei trebuie să respecte regulile de mai sus, și, în plus, să nu conțină viruși ori să prezinte un conținut alterat în orice fel.
7.2. Moderarea și verificarea recenziilor
Moderarea recenziilor adăugate pe Site se face atât prin sisteme automate, precum și, dacă este cazul, prin verificări și analize manuale pentru a ne asigura că sunt respectate în totalitate Regulile PRIMEX ELADA privind recenziile.
Recenziile lăsate de un Utilizator vor fi verificate în mod special pentru a ne asigura că aceasta provine de la un Client care a achiziționat efectiv Produsul sau Serviciul, iar conținutul acesteia reflectă experiența reală a acestui Client.
Deși recenziile pot fi adăugate doar de către Utilizatori conectați în Contul personal de client, efectuăm și următoarele verificări:
- prin sisteme automate, în baza verificării și confirmării de către sistemul intern că recenzia provine de la un client care a achiziționat efectiv produsul/serviciul („Achiziție verificată”), presupunând verificarea următoarelor aspecte:
1. statusul Comenzii plasate/efectuate de Utilizator pentru respectivul Produs sau Serviciu este complet
2. Utilizatorul nu a mai plasat o recenzie pentru acel Produs sau Serviciu;
- prin verificări manuale, ceea ce presupune verificarea respectării celorlalte reguli menționate în secțiunea Regulile PRIMEX ELADA privind recenziile.
Etapele descrise mai sus sunt valabile pentru orice verificare ce privește respectarea Regulilor PRIMEX ELADA privind recenziile.
Întreaga verificare a achiziției nu poate depăși un termen de maximum 15 (cincisprezece) zile lucrătoare de la data plasării recenziei de către Utilizator.
În măsura în care apreciem că oricare dintre Regulile PRIMEX ELADA privind recenziile este încălcată, recenzia nu va fi publicată și vom notifica Utilizatorul care a adăugat recenzia cu privire la acest aspect, printr-un mesaj automat. Dacă după primirea mesajului automat și în urma reparcurgerii sectiunii Regulile PRIMEX ELADA privind recenziile, Utilizatorul apreciază că, în mod neîntemeiat (i.e., fără a exista un temei în Regulile PRIMEX ELADA privind recenziile), recenzia nu a fost publicată, poate solicita informații/detalii suplimentare prin formularul de contact disponibil în secțiunea „Suport clienți” -> „Contact”.
7.3. Publicarea recenziilor
În măsura în care apreciem că sunt respectate Regulile PRIMEX ELADA privind recenziile, recenzia va fi publicată pe Site. Clientul va fi notificat cu privire la publicarea recenziei.
7.4. Votul unei recenzii
Utilizatorii autentificați în Cont pot vota utilitatea unei recenzii lăsate de un alt client cu privire la un produs din secțiunea „Ți-a fost de ajutor”, prin „da” sau „nu”.
7.5. Clasificarea recenziilor
În mod implicit, recenziile sunt sortate în ordine cronologică, de la cele mai recente la cele mai vechi. Există, de asemenea, posibilitatea de a clasifica recenziile după modul „cele mai populare”, acest criteriu luând în considerare votul acordat de ceilalți utilizatori cu privire la utilitatea acelei recenzii, recenziile fiind ordonate de la cele care conțin cel mai bun rating la cele care conțin cel mai slab rating.
7.6. Editarea recenziilor după publicare
O recenzie poate fi editată de către Utilizatorul care a adăugat-o, iar echipa PRIMEX ELADA, în urma verificărilor efectuate, apreciază că utilizatorul este titularul recenziei postate inițial, iar recenzia editată îndeplinește condițiile Regulile PRIMEX ELADA privind recenziile.
7.8. Autorizația de utilizare
În momentul înregistrării unei recenzii, comentariu, întrebare pe SITE, Utilizatorii acordă PRIMEX ELADA o licență neexclusivă, perpetuuă, irevocabilă, nelimitată teritorial și dau dreptul acestuia de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afișa acest conținut.
Astfel, Utilizatorii autorizează, cu titlu gratuit, utilizarea de către PRIMEX ELADA a recenziilor în cadrul comercializării și promovării Produsului/Serviciului la care se referă, în special pentru următoarele mijloace de difuzare: pe internet, inclusiv în cadrul Site-ului, în magazinele fizice PRIMEX ELADA, în cadrul comunicărilor interne, precum și în mediile tipărite, inclusiv, în special, publicații, cataloage, presă, pliante, fluturași.
7.9. Consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Pentru îndeplinirea scopurilor menționate mai sus, datele cu caracter personal ale Utilizatorilor vor fi prelucrate în condițiile detaliate în Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal - https://primexelada.ro/politic...
7.10. Durata de menținere a recenziilor
Recenziile vor fi menținute pe Site pe întreaga durată a disponibilității produselor în Site cu privire la care sunt publicate recenziile.
8. SORTAREA ȘI IERARHIA PRODUSELOR ȘI SERVICIILOR
Rezultatele căutării prezintă toate Produsele/Serviciile care se potrivesc căutării dumneavoastră, în condițiile arătate în prezenta secțiune. De asemenea, afișările pot fi filtrate, pentru a rafina rezultatele fiecărei căutări.
8.1. Sortarea și ierarhia produselor în cadrul categoriilor predefinite de produse
Produsele și serviciile sunt organizate în cadrul SITE-ului, în secțiunea „Produse”, în mai multe categorii predefinite.
În cadrul fiecărei categorii de produse pot exista subcategorii ale produselor ce fac parte din respectiva categorie. De exemplu, produsele din categoria ”Branza” sunt împărțite în următoarele subcategorii: Feta, Capra, Vaca, etc, subcategoriile pot fi suborganizate.
Aceste categorii/subcategorii pot fi modificate/suplimentate/eliminate la un moment dat, fără însă a influența mecanismul de sortare și ierarhie al produselor descris mai jos.
În cadrul categoriilor/subcategoriilor, Produsele sunt, în mod prestabilit, ordonate în funcție de cele mai bine vândute Produse din categoria respectivă pe o perioadă de timp determinată.
Există posibilitatea ordonării produselor din categoria/subcategoria dorită și în funcție de:
- nume (Produsele sunt ordonate în ordine alfabetică)
- prețul crescător (Produsele sunt ordonate de la cel mai mic la cel mai mare preț în categoria respectivă)
- prețul descrescător (Produsele sunt ordonate de la cel mai mare la cel mai mic preț în categoria respectivă)
- cel mai mare discount (Produsele sunt ordonate în funcție de discount-ul valoric – i.e., reducerea procentuală fiind transformată în valoare absolută, iar produsele fiind sortate în ordinea descrescătoare a valorii absolute a discount-ului – de la cea mai mare, la cea mai mică).
Pentru a oferi o experiență cât mai plăcută tuturor Utilizatorilor, în cadrul fiecărei categorii de Produse există și posibilitatea aplicării unor filtre, astfel încât să fie afișate doar Produsele care prezintă interes în funcție de particularitățile fiecărei categorii de Produse. Astfel de filtre pot avea în vedere, după caz, disponibilitatea, prețul, brandul ori alte funcționalități/specificații ale anumitor produse (de exemplu, greutatea, dimensiunea, categoria de vârstă, brand, model, etc).
8.2. Sortarea și ierarhia Produselor în cadrul căutărilor individuale
În rubrica „Caută produsul dorit” pot fi efectuate căutări în scopul identificării cu precizie a anumitor produse, precum și în scopul afișării tuturor produselor ce au proprietăți similare cu termenul introdus în căutare.
8.2.1. Pentru identificarea anumitor produse, căutările pot fi efectuate prin inserarea (ex. apasă tasta „enter” de pe tastatură sau dă click pe butonul de „search” din rubrica „Caută produsul dorit):
- codului de produs
- denumirii produsului
- altor detalii specifice de identificare a produsului.
Fiecare termen din lista de mai sus influențează ordinea de afișare a produselor proporțional cu poziția lui. De exemplu, cea mai bună potrivire a codului de produs sau numele acestuia va fi afișată la începutul listei de produse.
8.2.2. Pentru afișarea tuturor produselor ce au proprietăți similare cu termenul introdus în căutare, căutările pot fi efectuate în funcție de:
- denumirea categoriei/subcategoriei
- denumirea brandului
- cuvinte importante din descriere determinate de algoritmul public RAKE.
În cadrul afișărilor determinate ca urmare a căutărilor, produsele sunt, în mod prestabilit, ordonate în funcție relevantă. Criteriul relevanței este determinat prin luarea în considerare a locurilor și a frecvenței acestora în care se regăsește termenul introdus pentru căutare (de exemplu, în numele produsului, în familia acestuia, în descrierea sa, etc.).
Există posibilitatea ordonării produselor afișate ca urmare a căutărilor în funcție de:
- nume (Produsele sunt ordonate în ordine alfabetică);
- prețul crescător (Produsele sunt ordonate de la cel mai mic la cel mai mare preț al produselor afișate);
- prețul descrescător (Produsele sunt ordonate de la cel mai mare la cel mai mic preț al produselor afișate);
- cele mai bine vândute (Produsele sunt ordonate de la cel mai achiziționat la cel mai puțin achiziționat produs dintre cele afișate într-o perioadă determinată);
- cel mai mare discount (Produsele sunt ordonate în funcție de discount-ul valoric – i.e., reducerea procentuală fiind transformată în valoare absolută, iar produsele fiind sortate în ordinea descrescătoare a valorii absolute a discount-ului – de la cea mai mare, la cea mai mică).
În timpul căutării, sistemul de cautare poate face o anumită corecție asupra termenilor introduși de utilizatorul final în cazul în care sistemul detectează o greșeală de scriere (de exemplu, se face corecție de la „banza” la „branza”).
8.3. Sugestii în cadrul intențiilor de căutare
În situația în care sunt introduse doar parțial denumirea, tipul, modelul, categoria sau alte elemente privind produsele, Site-ul va afișa automat anumite sugestii de produse, plecând de la textul introdus de Utilizator.
Astfel de sugestii pot fi:
- sugestii de termeni – se referă la termeni similari căutați de alți utilizatori
- sugestii de categorii – categorii cu nume similar sau apropiat
- sugestii de pagini – pagini predefinite pentru anumiți termeni de căutare. Exemplu la căutarea cuvântului feta „FETA” -> se va sugera pagina dedicată feta https://primexelada.ro/feta.ht...
- sugestii de produse – se va sugera o listă de produse al căror nume, categorie sau cod sunt similare cu termenul introdus. Criteriile de ordonare se aplică în funcție de lista de mai sus (ex: numele produsului este cel mai relevant față de cuvântul căutat).
9. Accesarea SITE-ului
Aceasta implică acceptul Utilizatorilor ca datele lor personale să fie păstrate și prelucrate de compania PRIMEX ELADA si, dupa caz, de catre Parteneri. Informațiile pe care ni le transmiteți sunt tratate cu maximă confidențialitate și exclusiv în scopurile pentru care au fost colectate.
Scopurile prelucrării acestor date sunt: crearea si administrarea unui Cont de Utilizator pentru achiziționarea Produselor; informarea utilizatorilor privind prelucrarea comenzilor (confirmarea comenzilor plasate, expediere, facturare); transmitere informatii/mesaje privind produsele care se afla in sectiunea “Cosul meu”; livrarea Produselor comandate; returnarea produselor conform prevederilor legale; rambursarea contravalorii produselor returnate in magazine sau prin retragere din contractele incheiate la distanta; acordare solutii de finantare prin partenerii nostri; acordare servicii suport cu privire la produse/comenzi sau servicii din portofoliul PRIMEX ELADA, partenerilor implicati in fluxul de finantare sau livrare; abonarea la ofertele disponibile pe Site (consimțământul Utilizatorului); transmiterea de comunicări comerciale (consimțământul Utilizatorului); transmiterea unor oferte pentru produse similare celor cumpărate (în baza consimțământul Utilizatorului și în temeiul interesului legitim al societății PRIMEX ELADA, al firmelor din grupul PRIMEX ELADA si, dupa caz, al Partenerilor); informarea Utilizatorilor abonați despre promoțiile Produselor vandute pe Site sau despre orice alte promoții sau activități desfășurate de PRIMEX ELADA prin orice mijloace de comunicare (poștă, e-mail, telefon, SMS, etc.); crearea unei baze de date pentru realizarea de rapoarte statistice; transmiterea de comunicări referitoare la sumele donate în campaniile de strângere de fonduri la care PRIMEX ELADA este parte, etc.
În momentul contactării, Utilizatorul va fi informat în legătură cu scopul acțiunii pentru care a fost contactat și i se va solicita consimțământul, dacă respectiva acțiune implică prelucrarea datelor lui personale și pentru aceasta este nevoie de acordul său.
Atat PRIMEX ELADA, cat si Partenerii se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terți prin vânzare, dezvăluire parțială sau închiriere.
PRIMEX ELADA poate dezvălui informațiile Dumneavoastră cu caracter personal, dupa caz, Partenerilor, unor firme din grup sau unor terți autorizați, cu care societatea a încheiat diverse contracte, urmate de acorduri de confidențialitate (Non-Disclosure Agreement) și/sau acorduri de prelucrare a datelor cu caracter personal (DPA).
PRIMEX ELADA poate încheia acorduri de parteneriat cu diverse societăți comerciale sau persoane juridice private non-profit care organizează sau participă la campanii umanitare/cu caracter filantropic.
În cazul în care parteneriatul presupune transfer de informații și date despre Utilizatori, partenerul va fi obligat să respecte confidențialitatea acestor date și să le utilizeze exclusiv în scopul executării contractului respectiv. Partenerii pot avea calitatea de Persoane împuternicite să prelucreze date cu caracter personal sau pot fi Operatori asociați cu Operatorul PRIMEX ELADA, stabilind în comun scopurile și mijloacele prelucrării de date. În ambele cazuri datele Dvs. vor fi prelucrate în conformitate cu dispozițiile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.
În cazul în care selectați opțiunea de a achita online cu plata unui card bancar, PRIMEX ELADA va transmite către procesatorul de plăți doar date referitoare la comanda dumneavoastră, fără a accesa și procesa alte date referitoare la cardul bancar.
PRIMEX ELADA si Partenerii oferă Produse și Servicii similare, accesorii/complementare celor achiziționate de clienti din magazinele PRIMEX ELADA și de pe Site. In temeiul interesului legitim a operatorului si al interacțiunii cu Dvs./tranzactiilor anterioare, puteți fi contactat/notificat cu privire la produse sau servicii similare, accesorii, complementare celor pe care le-ati achizitionat, cu privire la anumite beneficii pe care le puteti accesa (de ex. coduri de reducere); puteti fi contactat de reprezentanți ai Partenerului de la care ati facut achizitia sau de partenerii nostri, in functie de interactiunea Dvs. cu acestia: PRIMEX ELADA SRL., Urgent Cargus S.R.L. sau alt transportator subcontractat - în cazul în care ați optat pentru livrarea comenzii prin curier.
Datele Dumneavoastră pot fi accesate și de către societățile care prestează servicii de (email) marketing, agenții publicitare partenere, operatori de marketing direct care efectuează diverse acțiuni specifice agreate de PRIMEX ELADA, operatori de telefonie fixă sau mobila.
Orice prelucrare a datelor Dumneavoastră cu caracter personal se va face cu respectarea Politicii privind protectia datelor cu caracter personal, precum si, dupa caz, cu respectarea Politicii Partenerului privind protectia datelor cu caracter personal.
10. Colectarea datelor
Se face prin diverse modalități și instrumente specifice precum: soft profesional de urmărire a traficului, aplicația de gestiune a newsletter-ului, prin salvarea în baze de date a diverselor formulare de contact disponibile pe site care sunt completate de către Utilizatori, prin chestionare online, etc.
Utilizăm adresele IP pentru a analiza obiceiurile de navigare, a administra Site-ul, a urmări interesele Utilizatorilor și a aduna informații demografice pentru uz intern. Toate acestea au ca scop creșterea gradului de accesibilitate în utilizarea Site-ului și publicarea unor informații cât mai relevante pentru interesele Utilizatorilor.
11. Acces restricționat și (dez)abonare
Prin accesarea Site-ului, crearea unui Cont de Utilizator și plasarea Comenzilor sau adaugarea unei Donații in Cos, Utilizatorul acceptă în mod expres Termenii și condițiile Site-ului, modul de desfășurare a operațiunilor online așa cum sunt descrise pe Site.
Există zone în site care necesită înregistrare (vezi Înregistrare) sau abonare (vezi Newsletter).
În cazul Newsletter-ului, fiecare ediție/alertă conține și modalitatea de dezabonare; odată accesată această opțiune, se va deschide o pagina in care aveti optiunea de a selecta unul dintre motivele dezabonarii, aceasta actiune nefiind obligatorie. Scopul prezentarii succinte a motivelor dezabonarii este imbunatatirea serviciilor pe care le oferim clientilor nostri. Cererea de dezabonare este finalizata dupa ce este selectat butonul “Trimite”.
Vom inregistra optiunea Dvs. de dezabonare insa, din motive tehnice ce tin de sincronizarea sistemelor interne si bazei de date, este posibil sa primiti in continuare comunicari comerciale timp de 7 zile de la data la care v-ati exercitat optiunea de dezabonare sau de schimbare a preferintelor de abonare. Acest interval de timp constituie durata normala de actualizare a bazelor de date conform cererii sau preferintelor Dvs. Acest interval de timp este perioada in care se fac toate verificarile in inregistrarile interne si se opereaza/aplica masuri tehnice conform optiunilor clientului privind dezabonarea sau modificarea frecventei Newslettere-lor.
Pentru dezabonare nu sunt necesare alte actiuni din partea Utilizatorilor, iar exercitarea dreptului de opozitie la prelucrarea datelor in scop de marketing nu presupune costuri. În funcție de tipul de operațiune (creare cont site, abonare newsletter, aplicație formular online de creditare, efectuare donație), Utilizatorului îi pot fi solicitate date precum: nume, prenume, email, adresă, număr de telefon, CNP, companie, etc.
Unele date solicitate sunt obligatorii pentru a putea furniza Bunul sau Serviciul de care Clientul este interesat sau pentru a putea efectua plata sau încasa suma donată de Dvs. În cazul aplicării pentru un credit în rate acordat de partenerii noștri, completarea CNP-ului este condiție obligatorie impusă de instituția care acordă finanțarea. De asemenea, după momentul introducerii datelor personale în formularul de pe site, potențialul client poate fi contactat de unul dintre parteneri în vederea verificării condițiilor pentru acordarea creditului, pentru formularea unei oferte /soluții de finanțare. Aceste date sunt folosite pentru identificare, validarea sau completarea contului de abonat, pentru evaluarea datelor înscrise în formularul online de creditare.
Datele cu caracter personal vor fi utilizate în scopul derulării contractelor și procesării comenzilor Dvs. Ulterior, datele vor fi salvate ținând cont de termenele de păstrare conform legislației fiscale și comerciale și atât timp cât este necesar pentru protejarea drepturilor PRIMEX ELADA. Pentru derularea în bune condiții a contractului de vânzare, PRIMEX ELADA sau, dupa caz, Partenerul poate contacta Clientul, telefonic sau pe email dacă acesta furnizează datele de identificare și contact. În momentul lansării Comenzii, Clientul este de acord cu forma de comunicare ulterioară (telefonic sau electronic) și cu modul de operare al Vânzătorului.
În cazul în care ați introdus datele Dumneavoastră de contact, însă nu ați validat Contul de Utilizator, puteți fi contactat de un reprezentant PRIMEX ELADA pentru a finaliza această procedură prin: radierea datelor în cazul în care nu mai doriți să deveniți utilizator, sau prin acordarea asistenței și validarea contului. Această acțiune are ca temei juridic interesul nostru legitim de actualizare a bazei de date.
În cazul în care ați adăugat produse în Coșul de cumpărături, dar nu ați finalizat comanda, puteți fi contactat prin email sau telefonic de un reprezentant PRIMEX ELADA, în care veți fi anunțat de faptul că ați uitat produsele în coș. Această acțiune este justificată de interesul societății de a clarifica situația prin încheierea contractului de vânzare sau anularea lui. După această acțiune, Clientul va fi contactat dacă și-a exprimat consimțământul pentru primirea altor oferte/comunicări comerciale.
12. Cookies
Site-ul https://primexelada.ro/ folosește cookie-uri, acestea fiind date stocate pe computerul, terminalul mobil sau alt echipament al Utilizatorului, conținând informații despre acesta. Folosirea mecanismului de tip cookie reprezintă un avantaj în folosul vizitatorilor, acesta permițând memorarea unor opțiuni de navigare în Site, precum limba în care se afișează Site-ul, tip de filtre care se aplică la afișarea unor anumite pagini, memorarea numelui de Utilizator și a parolei pentru un acces rapid la conținutul site-ului. Neacceptarea unui cookie nu înseamnă că Utilizatorului îi va fi refuzat accesul de navigare în Site, de citire a conținutului acestuia. Cu ajutorul cookies, proprietarii de Site-uri pot monitoriza și segmenta interesele Utilizatorilor față de anumite zone sau aplicații ale Site-ului, fapt care le permite ulterior îmbunătățirea experienței de navigare, introducerea unui conținut relevant pentru Utilizator, etc.
Unii dintre partenerii noștri de afaceri folosesc cookies pe site-ul nostru, de exemplu cei care își fac publicitate. Cu toate acestea, nu avem acces și nici nu putem controla aceste cookies.
Cookies care, din punct de vedere tehnic, nu este obligatoriu a fi stocate pe terminalul Utilizatorului, vor fi folosite doar dacă Utilizatorul își exprimă consimțămantul expres și neechivoc în legătură cu acestea, prin accesarea butonului “Accepta” din bara de cookies care se afiseaza odata cu prima accesare a site-ului. Utilizatorul își va putea retrage consimțământul în orice moment prin modificarea setărilor aferente browser-ului utilizat, în conformitate cu Politica noastra de Cookies.
Temeiul juridic al acestei acțiuni este reprezentat de interesul legitim de a oferi permanent servicii îmbunătățite utilizatorilor Site-ului.
13. Link-urile
Acest Site conține link-uri către alte Site-uri. PRIMEX ELADA S.R.L. nu este responsabil de politica de confidențialitate practicată de aceștia. Vă recomandăm consultarea în prealabil a termenilor legali și a celorlalte informații referitoare la colectarea datelor cu caracter personal. Normele expuse în acest text se aplică doar în cazul datelor colectate pe acest site.
Pagina utilizează „plugin-uri” de la operatorii de rețele sociale (de ex.: Facebook.com; Twitter.com; LinkedIn.com; YouTube.com).
Folosim plugin-uri pentru a face legătura între site-ul https://primexelada.ro/ și paginile oficiale a companiei deschise pe aceste platforme. Nu colectăm /stocăm datele personale ale clienților prin intermediul plugin-urilor, dar este posibil ca prin această legătură, clienții să poată vedea pe conturile create pe aceste platforme, o parte din prietenii lor care apreciază pagina PRIMEX ELADA.
Deși există posibilitatea de a intra în contact cu un reprezentant PRIMEX ELADA/administrator al paginii PRIMEX ELADA de pe rețeaua de socializare, solicitarea informațiilor legate de statusul comenzii, date de livrare si facturare, date despre retur, sesizari si reclamatii, acestea sunt disponibile in Contul de Utilizator. Informatiile privind caracteristicile tehnice ale produselor sunt disponibile pe site-ul https://primexelada.ro/.
De asemenea, în cazul unor situații care presupun solicitarea și comunicarea unor date cu caracter personal sau alte informații sensibile, vă rugăm să adresați solicitarea către primexelada@gmail.com sau la adresa: Șoseaua Principala, Nr.73A, cod poștal 087006, sat Darasti-Vlasca, jud Giurgiu.
14. Reclamații
Reclamațiile privind Produsele PRIMEX ELADA se adresează la primexelada@gmail.com
15. Notificări și acțiuni privind informațiile despre Utilizatori
La cererea scrisă a Utilizatorilor, datată și semnată, expediată pe adresa PRIMEX ELADA, acesta se obligă:
a) să confirme solicitanților, dacă prelucrează sau nu date personale; acest lucru se face gratuit, o singură dată pe an;
b) să rectifice, actualizeze, blocheze, șteargă sau să transforme în date anonime, în mod gratuit, datele a căror prelucrare nu este conformă dispozițiilor privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date;
c) să transmită Utilizatorului datele cu caracter personal care o privesc și pe care le-a furnizat PRIMEX ELADA S.R.L. într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat în vederea transmiterii acestora altui operator;
d) să înceteze prelucrarea datelor personale ale Utilizatorului, dacă acesta solicită acest lucru.
16. Comunicarea modificărilor
Dacă informațiile de identificare ale unui Utilizator se schimbă sau dacă un Utilizator dorește să renunțe la serviciile noastre, vom avea grijă să corectăm, actualizăm sau să eliminăm acele date personale care ne-au fost încredințate de către Utilizator.
Orice schimbare a termenilor prezentei politici va fi disponibila pe Site, astfel încât Clienții să fie întotdeauna informați cu privire la datele pe care le colectăm, cum le utilizăm și în ce circumstanțe, dacă există, le facem publice. Utilizatorii vor putea să fie sau nu de acord cu utilizarea informațiilor în alte scopuri. Vom utiliza datele în concordanță cu politica sub care au fost culese informațiile, conform Notei de informare privind prelucrarea datelor - https://primexelada.ro/politica-gdpr.html și Politicii privind protectia datelor cu caracter personal - https://primexelada.ro/politic...
17. Securitate
Acest Site adoptă toate măsurile de securitate necesare protejării datelor personale ale Utilizatorilor noștri. În momentul completării datelor personale pe Site-ul nostru, informațiile vor fi protejate atât offline cât și online. PRIMEX ELADA a implementat masuri de protectie a Site-ului fata de atacuri cibernetice, detectare a tentativelor de frauda si transmiterea datelor catre autoritatile competente, gestionarea breselor de securitate, comportamentului abuziv in plasarea comenzilor sau a altor riscuri. Acest tip de prelucrare de date are ca temei legal interesul legitim al Operatorului, are ca scop mentinerea echilibrului dintre interesul Operatorului si drepturile persoanelor vizate.
Toate datele cu caracter personal vor fi prelucrate prin intermediul unor pagini securizate care folosesc sistemul de criptare SSL, marcate cu simbolul unui lăcățel, a cărui poziționare variază în funcție de tipul de browser utilizat (ex.: în partea de jos a ferestrei, dacă utilizați browser-ul Microsoft Internet Explorer sau în partea de sus a ferestrei, dacă utilizați browser-ul Google Chrome).
Fiind de acord cu prezentul document "Termeni și condiții", Utilizatorii își asumă în totalitate eventualele riscuri.
18. Jurisdicția. Legea aplicabilă
Relațiile contractuale dintre părți vor fi guvernate de legea română. Litigiile care nu vor putea fi rezolvate pe cale amiabilă, vor fi înaintate spre soluționare instanțelor competente.
19. Alte informații
Pe Site vor fi publicate periodic Regulamente ale campaniilor aflate în desfășurare; acestea descriu în detaliu termenii și condițiile speciale aplicabile fiecărei campanii și completează dispozițiile prezentului document "Termeni și condiții de utilizare a Site-ului“.
Promoțiile afișate vor fi valabile pentru perioade limitate de timp, specificate pe pagina de prezentare a produselor de pe Site/Regulamentele speciale și în limitele stocurilor disponibile.
Produsele, prețurile și informațiile cu privire la disponibilitatea de stoc afișate pe Site pot fi diferite de cele afișate în magazinele PRIMEX ELADA din orașe (puncte de lucru PRIMEX ELADA S.R.L.).
PRIMEX ELADA își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica orice informație publicată pe site fără a anunța în prealabil Utilizatorii Site-ului.
20. Baza legală
Prezentul document este redactat in conformitate cu:
- Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii;
- Legea nr. 148/2000 privind publicitatea;
- Legea nr. 158/2008 privind publicitatea înșelătoare și publicitatea comparativă;
- Ordonanța nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor;
- Ordonanța nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață;
- Ordonanța de Urgență nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri;
- Ordonanța de urgență nr. 77/2009 privind organizarea și exploatarea jocurilor de noroc;
- Legea nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaj;
- Ordonanța de urgență 58/2022 pentru modificarea și completarea unor acte normative din domeniul protecţiei consumatorilor;
- Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE;
- Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice;
- Ordonanța de urgență 141/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de furnizare de conţinut digital şi de servicii digitale.