Termeni si conditii
Termeni si condiții de utilizare a Site-ului PRIMEX ELADA
În cadrul prezentului document, următoarele termeni, când sunt utilizați cu majuscule, vor avea, dacă contextul nu indică altfel, înțelesurile specificate mai jos:
PRIMEX ELADA: reprezintă societatea PRIMEX ELADA S.R.L., cu sediul în Darasti-Vlasca, Șoseaua Principala, Numărul 73A, Giurgiu, înregistrată la Registrul Comerțului Giurgiu sub numărul J52/371/2023 și având Codul Unic de Înregistrare: 48027515, atribut fiscal RO.
COMANDA: documentul electronic prin intermediul căruia Clientul își exprimă intenția de a achiziționa Produse de pe Site. Comanda poate include atât Produse vândute de diferiți Parteneri, cât și Produse vândute de Primex Elada și Produse vândute de Parteneri. În situațiile în care Comanda conține Produse vândute de persoane diferite, condițiile comerciale, garanția, modalitățile de livrare, taxele și termenele de livrare, precum și politica și taxele de retur pot fi diferite pentru fiecare Produs în parte, acestea fiind specificate în descrierea Produselor, respectiv în Comandă.
CONT sau CONT DE UTILIZATOR: secțiunea din Site formată din adresa de e-mail și parola, care permite Utilizatorului să plaseze comenzi, să lase recenzii referitoare la produsele și/sau serviciile achiziționate, să adreseze întrebări sau comentarii, să formuleze cereri de retur, să verifice datele de livrare și documentele de facturare, istoricul Comenzilor, să facă rezervări de Produse în magazinele fizice PRIMEX ELADA din teritoriu, să vizualizeze voucherele valabile, să depună sesizări și reclamații, să marcheze Produsele favorite, să verifice informațiile despre cardurile de credit salvate și să-și exercite opțiunea de a primi comunicări comerciale prin accesarea secțiunii referitoare la abonarea la Newsletter. Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului îi aparțin, sunt corecte, complete și actualizate, și nu vor fi încredințate niciunei terțe persoane, fiind răspunzător de integritatea și păstrarea acestora.
CONTRACT: reprezintă contractul la distanță încheiat între PRIMEX ELADA și Cumpărător, în cazul Produselor PRIMEX ELADA, respectiv între Partener și Cumpărător, în cazul Produselor Marketplace, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.
COȘUL MEU: secțiune din Site/Cont care îi permite Utilizatorului să adauge Produsele pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării lor sau ulterior, sau servicii (cum ar fi extinderi de garanții sau donații pentru cauze susținute de partenerii noștri). În cazul Produselor adăugate în Coșul meu, Utilizatorul beneficiază de servicii de urmărire a acestora; în acest sens, Utilizatorul va primi comunicări comerciale din partea PRIMEX ELADA în vederea finalizării comenzii, în interesul legitim al PRIMEX ELADA de a clarifica situația acestei vânzări inițiate de către Utilizator, dar încă nefinalizate. Astfel de comunicări comerciale pot include:
- modificarea prețului Produselor adăugate în secțiunea "Coșul meu", - recomandări de Produse similare cu cele adăugate în secțiunea "Coșul meu", - existența Produselor în secțiunea "Coșul meu", și - disponibilitatea în stoc a Produselor adăugate în secțiunea "Coșul meu".
CUMPĂRĂTOR: persoana fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoana juridică care achiziționează un Produs de pe Site. Pentru o mai bună înțelegere, un Cont de Utilizator poate fi deținut și utilizat doar de o persoană fizică, conform prevederilor prezentului document.
DATA ESTIMATĂ A LIVRĂRII: data de livrare a Produselor estimată de PRIMEX ELADA sau, după caz, de Partener și afișată în momentul efectuării unei Comenzi. În cazul în care Comanda conține Produse vândute de Parteneri diferiți sau Produse livrate de PRIMEX ELADA și Parteneri diferiți, Comanda va conține data estimată pentru livrarea fiecărui Produs.
FAVORITE: secțiunea din Site în care Utilizatorul înregistrează Produsele preferate sau pe care dorește să le achiziționeze ulterior sau pe care le urmărește o perioadă de timp, în vederea achiziționării la cel mai avantajos preț. Prin adăugarea Produselor în Favorite, Utilizatorul va primi comunicări comerciale din partea PRIMEX ELADA în interesul legitim al PRIMEX ELADA de a clarifica situația acestor Produse. Astfel de comunicări comerciale pot include: - modificarea prețului Produselor adăugate în secțiunea "Favorite", - recomandări de Produse similare cu cele adăugate în secțiunea "Favorite", - disponibilitatea în stoc a Produselor adăugate în secțiunea "Favorite".
IERARHIE: organizarea și prezentarea Produselor în Site conform regulilor și criteriilor prevăzute la articolul 8.
ÎNTREBARE: solicitarea scrisă a unor informații de către un Utilizator referitoare la un Produs sau Serviciu disponibil pe Site sau în magazinele fizice PRIMEX ELADA, dar menționat pe Site, care trebuie să respecte Regulile PRIMEX ELADA privind recenziile.
MĂRCI ÎNREGISTRATE: reprezintă mărcile înregistrate ale PRIMEX ELADA S.R.L., inclusiv denumirea PRIMEX ELADA.
RATING: modalitatea de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator față de un Produs sau Serviciu achiziționat de acesta de pe Site sau din magazinele fizice PRIMEX ELADA, sau, după caz, față de Partenerul care a vândut Produsul sau Serviciul respectiv. Rating-ul se exprimă sub forma de stele, fiecare Produs/Serviciu sau, după caz, Partener putând primi un punctaj de la o stea la cinci stele și se acordă odată cu Recenzia.
RATING TOTAL: punctajul total acordat de Utilizatorii care au achiziționat un Produs sau serviciu de pe Site sau din magazinele fizice PRIMEX ELADA acelui Produs/Serviciu, sau, după caz, Partenerului care a vândut Produsul/Serviciul pe Site.
RECENZIE/REVIEW: Comentariul sau evaluarea scrisă a unui Utilizator referitoare la un Produs sau Serviciu achiziționat de pe Site sau din magazinele fizice PRIMEX ELADA, sau, după caz, la Partenerul care a vândut Produsul sau Serviciul respectiv.
- Evaluarea scrisă a unui Utilizator referitoare la un Produs sau Serviciu achiziționat de acesta de pe Site sau din magazinele fizice PRIMEX ELADA, care trebuie să respecte Regulile PRIMEX ELADA privind recenziile,
sau, după caz,
- Evaluarea scrisă a unui Utilizator referitoare la un Partener, bazată pe experiența rezultată în urma unei Comenzi finalizate de la Partenerul respectiv, care trebuie să respecte Regulile PRIMEX ELADA privind recenziile.
- Comerciantul partener agrementat de PRIMEX ELADA, care expune și promovează Produse în Marketplace în scopul vânzării acestora direct către Client. - Contravaloarea Produsului/Serviciului, solicitată de către PRIMEX ELADA sau, după caz, de către Partener Cumpărătorului/Utilizatorului, afișată în pagina Produsului din Site sau pe eticheta de prezentare pentru produsele expuse în magazinele PRIMEX ELADA. PRIMEX ELADA poate indica separat, într-un mod vizibil, diferența valorică dintre Prețul de Vânzare și PRP. Prețul de Vânzare este valabil în limita stocului disponibil al Produsului/Serviciului pe Site.
- Prețul recomandat de producător/PRP/RRP: este prețul de revânzare al Produsului, așa cum a fost recomandat sau transmis direct de către producător sau prin intermediul distribuitorului. Prețul de Vânzare comunicat de către PRIMEX ELADA și, după caz, de către Parteneri și solicitat Cumpărătorului/Utilizatorului pentru Produsul/Serviciul comercializat este stabilit independent de către PRIMEX ELADA sau de către Parteneri, în funcție de propria politică comercială a fiecăruia. Scopul acestei informații este de a asista Cumpărătorul/Utilizatorul în luarea unei decizii cu privire la achiziționarea Produsului. Cumpărătorul/Utilizatorul înțelege că marcarea mai puțin evidentă a acestei informații nu este destinată să creeze confuzie și că, în procesul de luare a deciziei de cumpărare a Produsului, trebuie să țină cont strict de Prețul de Vânzare comunicat de către PRIMEX ELADA sau, după caz, de către Parteneri și solicitat Cumpărătorului/Utilizatorului pentru Produsul/Serviciul comercializat.
- Orice Produs listat pe Site, inclusiv produsele și serviciile menționate în Comandă, care urmează să fie furnizate de către Vânzător (PRIMEX ELADA sau, după caz, Partener) Cumpărătorului în urma Contractului încheiat prin plasarea Comenzii. - Orice Produs vândut de PRIMEX ELADA pe Site, care poate fi achiziționat de Cumpărător cu respectarea prezentului document.
- Orice Produs vândut de un Partener pe Site, care poate fi achiziționat de Cumpărător conform prezentului document. Produsul Marketplace este evidențiat pe Site ca fiind "Produs vândut și livrat de Partener". Atunci când Comanda include astfel de Produse, PRIMEX ELADA transmite Comanda către Partener, iar acesta va livra Produsele împreună cu toate documentele legale. Condițiile comerciale, taxele de livrare la domiciliu, politica și taxele de retur, precum și garanțiile Produselor Marketplace pot fi diferite pentru fiecare Partener; acestea sunt afișate pe pagina dedicată Partenerului. De asemenea, acestea nu sunt aceleași cu cele care însoțesc Produsele vândute direct de către PRIMEX ELADA.
- Recomandările de produse pentru pachete funcționează pe principiul produsului de bază și a produsului atașat, produsul atașat fiind un produs complementar produsului de bază. De exemplu, dacă avem produsul de bază televizor, produsul atașat poate fi un suport de perete. Recomandările produselor atașate sunt bazate pe trei principii: compatibilitate, relevanță și optimizare. Compatibilitatea presupune afișarea doar a produselor compatibile cu produsul de bază. Relevanța presupune filtrarea recomandărilor în funcție de relevanța pentru client, limitând astfel opțiunile de afișare pentru produsele atașate. Optimizarea se bazează pe probabilitatea de cumpărare, afișându-se produsele cu un istoric de performanță bun.
- Site-ul reprezintă pagina de internet care aparține PRIMEX ELADA, accesibilă la adresa https://primexelada.ro/, prin intermediul căreia Utilizatorul are acces la informații privind Serviciile și Produsele oferite/asigurate de PRIMEX ELADA și Parteneri. Termenul "Site" include atât pagina web https://primexelada.ro/, cât și orice referire la "Site" în prezentul document. - Serviciile sunt serviciile disponibile pentru achiziționare de la PRIMEX ELADA și Parteneri, inclusiv cele care pot fi achiziționate de pe Site - termenii și condițiile prezente la adresa menționată anterior fac parte integrantă din prezentul document.
- Produsul cu Super Preț este un Produs cu un Preț de Vânzare competitiv, bazat pe monitorizările interne zilnice.
- Taxa Verde reprezintă valoarea exprimată în lei plătită de către PRIMEX ELADA către societatea autorizată pentru preluarea operațiunilor de colectare, transport și valorificare/reciclare a deșeurilor echipamentelor electrice și electronice, conform legislației în vigoare, exclusiv pentru Produsele vândute direct de către PRIMEX ELADA.
- Utilizatorul este persoana fizică cu vârsta de peste 18 ani care accesează Site-ul, în scopuri private sau profesionale, și care a acceptat Termenii și Condițiile prezentului Site, îndeplinind toate cerințele procesului de înregistrare și finalizând crearea Contului.
- Utilizarea abuzivă reprezintă utilizarea Site-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, reglementărilor și legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii PRIMEX ELADA.
- Vizitatorul este persoana fizică sau juridică care vizualizează Produsele fără a avea un Cont sau fără a fi autentificat în Cont.
- Vânzătorul poate fi PRIMEX ELADA pentru Produsele și/sau Serviciile vândute de PRIMEX ELADA și, respectiv, Partenerul pentru Produsele și/sau Serviciile vândute de acesta.
Conținutul Site-ului
Informațiile publicate pe Site includ atât informații de interes general despre PRIMEX ELADA și Parteneri, precum și despre Produsele comercializate de aceștia, cât și alte informații considerate de PRIMEX ELADA ca fiind relevante pentru Utilizatori.
Aceste informații sunt, în general, puse la dispoziția Utilizatorilor în mod gratuit. Cu toate acestea, PRIMEX ELADA își rezervă dreptul de a implementa anumite servicii pe Site care pot fi oferite Utilizatorilor contra cost.
Atât PRIMEX ELADA, cât și, după caz, Partenerii, sunt titularii tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra Site-ului, inclusiv asupra design-ului și conținutului acestuia, precum și asupra tuturor Mărcilor înregistrate de PRIMEX ELADA și prezentate pe Site.
Utilizatorul este obligat să respecte toate drepturile de proprietate intelectuală ale PRIMEX ELADA și ale Partenerilor, conform legislației în vigoare.
Limitarea răspunderii PRIMEX ELADA S.R.L. pentru conținutul Site-ului.
PRIMEX ELADA SRL nu își asumă responsabilitatea pentru eventualele prejudicii cauzate de erorile, inexactitățile sau neactualizarea informațiilor publicate sau menținute pe Site, cu excepția cazurilor în care acestea sunt imputabile culpei sale. Utilizatorii pot găsi informații detaliate în rețeaua magazinelor PRIMEX ELADA.
În situația în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse/promoții sunt afișate greșit, inclusiv din cauza introducerii eronate în baza de date, ne rezervăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a notifica clientul telefonic/e-mail cât mai curând posibil despre eroarea apărută, dacă produsul nu a fost încă livrat.
Caracteristicile produselor prezentate pe SITE sunt preluate/puse la dispoziție de producători/furnizori și Partener, iar PRIMEX ELADA nu își asumă responsabilitatea pentru corectitudinea acestor informații.
Prețurile Produselor/Serviciilor de pe acest Site sunt informative până în momentul plasării Comenzii de către Utilizator și pot suferi modificări neanunțate. Promoțiile prezentate pe Site sunt valabile în perioada menționată.
În lipsa unei mențiuni privind perioada de valabilitate, Prețurile de Vânzare sunt valabile în limita stocurilor disponibile.
Prețurile afișate pe Site pentru Produsele vândute de PRIMEX ELADA nu coincid întotdeauna cu cele din rețeaua magazinelor PRIMEX ELADA, putând exista diferențe între prețul produsului afișat pe Site și cel afișat în magazinele fizice.
Comenzile care includ produse vândute de PRIMEX ELADA și comandate pe Site la un preț mai mic decât cel afișat în magazinele PRIMEX ELADA rămân valabile și vor fi onorate în ordinea înregistrării lor pe Site și în funcție de disponibilitatea în stoc pentru fiecare produs din comandă. Toate produsele prezentate pe acest Site sunt disponibile în limita stocului existent. În cazul epuizării stocului, comanda va fi anulată, iar Clientul va fi notificat în acest sens de către un reprezentant PRIMEX ELADA. Pentru comenzile plătite, contravaloarea va fi rambursată în contul din care a fost efectuată plata.
Imaginile prezentate pe Site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot să difere în orice mod de imaginile respective, fără notificare prealabilă din partea producătorilor, datorită modificării caracteristicilor sau design-ului.
Un produs disponibil pentru precomandă este un produs care urmează să fie lansat și poate fi achiziționat înainte de lansarea oficială. Furnizorul/Partenerul își rezervă dreptul de a modifica fără preaviz data lansării. Produsele disponibile pentru precomandă sunt adăugate în coș în aceeași manieră ca orice alt produs din magazinul online. Prin plasarea unei precomenzi, Utilizatorul se asigură că va primi produsul imediat după lansare și va beneficia de un preț avantajos. Produsele disponibile pentru precomandă vor fi livrate într-un interval estimativ de 1-3 zile lucrătoare de la lansare, dar nu mai târziu de 15 zile, în cazul în care produsul este în stocul PRIMEX ELADA/Partenerului în ziua lansării. În cazul în care produsul ajunge în posesia PRIMEX ELADA/Partenerului după data lansării, livrarea se va face în 1-3 zile lucrătoare de la momentul intrării produsului în stocul PRIMEX ELADA/Partenerului, dar nu mai târziu de 15 zile. Precomenzile se achită în aceeași manieră ca și comenzile obișnuite, prin oricare dintre metodele de plată acceptate. Indiferent de modalitatea de plată (plata la livrare sau plata online),
Pierderi/Costuri Suplimentare
PRIMEX ELADA nu își asumă nicio responsabilitate pentru nicio pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în situația în care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor și Condițiilor.
De asemenea, PRIMEX ELADA nu este responsabil pentru prejudiciile rezultate din nefuncționarea Site-ului sau din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri publicate pe acesta.
În plus, PRIMEX ELADA nu își asumă răspunderea pentru eventualele defecțiuni tehnice ale rețelei sau ale echipamentelor aparținând operatorilor de telefonie mobilă, procesatorilor de plăți e
Utilizarea Site-ului
Utilizatorul se angajează să utilizeze Site-ul în conformitate cu scopurile și mijloacele prevăzute, evitând orice formă de utilizare abuzivă.
Utilizarea Site-ului
PRIMEX ELADA asigură utilizarea optimă a Site-ului prin folosirea minimă a Internet Explorer 6 - https://primexelada.ro/.
Clientul poate plasa Comenzi pe Site prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând să finalizeze Comanda efectuând plata conform modalităților indicate expres la art. 6.2 de mai jos. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în Coșul de cumpărături, fără finalizarea Comenzii, nu implică înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
Disponibilitatea unui Produs va fi afișată pe Site după cum urmează:
„În stoc” – Produsul este disponibil în stocul PRIMEX ELADA (în cazul Produselor PRIMEX ELADA) și poate fi achiziționat online, pe Site (atât în cazul Produselor PRIMEX ELADA), sau prin rezervare în magazinul PRIMEX ELADA în al cărui stoc se regăsește în momentul accesării paginii în care acesta este afișat, respectiv în momentul confirmării Comenzii (exclusiv în cazul Produselor PRIMEX ELADA).
„Exclusiv online” – Produsul este disponibil în stocul PRIMEX ELADA (în cazul Produselor PRIMEX ELADA) și poate fi achiziționat exclusiv online, pe Site.
„În anumite magazine” - Produsul este disponibil în stocul PRIMEX ELADA și poate fi achiziționat exclusiv prin rezervarea acestuia în magazinul PRIMEX ELADA în al cărui stoc se regăsește în momentul accesării paginii în care acesta este afișat, respectiv în momentul confirmării Comenzii (exclusiv în cazul Produselor PRIMEX ELADA).
„În stoc la furnizor” – Produsul nu este disponibil în stocul PRIMEX ELADA în momentul accesării paginii în care acesta este afișat. Dacă înregistrezi o Comandă pentru un Produs semnalizat cu „în stoc la furnizor”, vei fi informat cu privire la disponibilitatea Produsului și termenul estimat de livrare în cel mai scurt timp posibil de la momentul confirmării comenzii, în cazul în care aceasta nu este deja afișată în Coș.
„Precomandă” – Produsul nu este disponibil în stocul PRIMEX ELADA și nici în stocul furnizorului (în cazul Produselor PRIMEX ELADA) sau în stocul Partenerului (în cazul Produselor Marketplace). Dacă înregistrezi o Comandă pentru un Produs care este semnalizat cu „precomandă”, disponibilitatea Produsului va fi verificată și comunicată în cel mai scurt timp posibil de la momentul plasării Comenzii.
„Stoc epuizat” – Produsul nu este disponibil în stocul PRIMEX ELADA (în cazul Produselor PRIMEX ELADA).
Comanda poate include atât Produse vândute de diferiți Parteneri, cât și Produse vândute de PRIMEX ELADA și Produse vândute de Parteneri. În aceste cazuri în care Comanda conține Produse vândute de persoane diferite, condițiile comerciale, garanția, modalitatea, taxa și termenul de livrare, precum și politica și taxele de retur pot diferi pentru fiecare Produs în parte, acestea regăsindu-se în descrierea Produselor, respectiv în Comandă. Documentele legale (inclusiv factura, certificatul de garanție etc.) vor fi transmise de fiecare Vânzător (PRIMEX ELADA sau, după caz, Partener).
Comenzile plasate de către Client presupun următoarele etape:
1. Clientul adaugă în coșul virtual de cumpărături Produsele pe care intenționează să le achiziționeze.
2. După selectarea Produselor dorite și plasarea lor în coșul virtual, Site-ul va afișa Clientului Prețul de Vânzare al Produselor selectate, inclusiv taxele de livrare, Data Estimată a Livrării și modalitățile de plată disponibile.
3. Clientul va revizui coșul virtual final și va avea la dispoziție următoarele opțiuni: - confirmarea intenției sale de cumpărare, acceptând astfel oferta, termenul de livrare, Prețul Produselor, Data Estimată a Livrării și alegând totodată metoda de plată dorită, sau - renunțarea la Comandă și părăsirea ferestrei.
După ce Clientul confirmă intenția sa de cumpărare, Site-ul va efectua automat următoarele operațiuni:
- Dacă Clientul alege plata la livrare, la Curier, Comanda va fi considerată valid plasată; - Dacă Clientul optează pentru plata cu cardul bancar, Platforma va redirecționa Clientul către pagina de plată a Procesatorului de plăți; - Dacă Clientul preferă plata prin ordin de plată, acesta va primi automat un e-mail de la Procesatorul de plăți cu instrucțiunile pentru efectuarea plății; - Dacă Clientul selectează plata cu credit online, acesta va primi automat informațiile necesare pentru aprobarea cererii de credit, fie pe e-mail, fie în platforma partenerului care oferă creditul.
Înregistrarea unei comenzi nu implică și confirmarea acesteia.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul confirmă că toate datele furnizate pentru procesul de achiziție sunt corecte, complete și veridice la momentul plasării Comenzii.
Comenzile vor fi confirmate printr-un e-mail trimis Clientului și prin înregistrarea Comenzii în Contul Clientului. Comenzile ce conțin Produse livrate de Partener sunt procesate și executate exclusiv de către acesta, Partenerul fiind responsabil de onorarea lor.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte ca Vânzătorul să-l contacteze, folosind orice mijloc de comunicare convenit, în orice situație în care este necesară contactarea Clientului.
Vânzătorul poate anula Comanda fără nicio obligație ulterioară a părților, în afară de restituirea plății, dacă este cazul, sau fără ca vreo parte să poată pretinde daune-interese, în următoarele situații:
- Refuzul de acceptare a tranzacției de către banca emitentă a cardului Clientului, în cazul plății online; - Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat, în cazul plății online; - Datele furnizate de Client pe Site sunt incomplete sau incorecte; - Produsul nu mai este disponibil în stocul Vânzătorului.
În cazul epuizării stocului, Comanda va fi anulată, iar Clientul va fi notificat în acest sens de către reprezentantul Vânzătorului. Contravaloarea comenzilor achitate va fi returnată în contul de plată folosit pentru achiziție. În cazul anulării comenzii, nicio parte nu va putea solicita daune.
Persoanele fizice pot achiziționa produse din fiecare cod în limita stocului disponibil, fără a exista o limitare asupra numărului de coduri achiziționate. Pentru clienții persoane juridice care doresc achiziționarea mai multor produse din același cod, se poate solicita o ofertă personalizată la adresa de e-mail primexelada@gmail.com.
Modalitățile de plată acceptate pentru finalizarea unei Comenzi care conține exclusiv Produse vândute de PRIMEX ELADA sunt: numerar la livrare, plata online cu card bancar și ordin de plată.
Pentru Comenzile care includ și Produse vândute de Parteneri sau doar acestea, modalitățile de plată acceptate sunt aceleași: numerar la livrare, plata online cu card bancar și ordin de plată.
În situația în care optați pentru plata online cu card bancar, vă informăm că înregistrarea plății nu garantează confirmarea și livrarea comenzii. Dacă comanda nu este confirmată în termen de 48 de ore, suma plătită va fi restituită în contul dumneavoastră cât mai curând posibil.
Pentru comenzile plasate cu plata la livrare, costul este independent de costul asociat livrării produselor și este calculat pe baza valorii finale a comenzii.
Înregistrarea unei comenzi nu reprezintă și confirmarea acesteia. După preluarea comenzii, aceasta va fi procesată de operatorii noștri pentru confirmare și stabilirea detaliilor de livrare. Termenul estimativ de livrare este de 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, dar nu mai târziu de 15 zile lucrătoare.
În perioadele sărbătorilor de Paște, de iarnă, a evenimentului Black Friday și pe durata altor campanii ale companiei, procesarea și livrarea comenzilor pot dura între 7 și 10 zile lucrătoare, dar nu mai mult de 15 zile lucrătoare.
Livrarea: Cumpărătorul are dreptul să refuze Bunurile livrate în cazul în care acestea nu corespund detaliilor tehnice specificate pe pagina Produsului. Pentru Produsele vândute de PRIMEX ELADA, aceasta își asumă responsabilitatea aducerii Produselor la conformitate. Pentru Produsele vândute de Parteneri, Partenerul este exclusiv responsabil pentru conformitatea acestora.
Cumpărătorul înțelege că termenul de livrare afișat în momentul plasării comenzii este estimativ, iar pentru Produsele achiziționate direct de la Parteneri prin intermediul Site-ului, Partenerul este responsabil pentru respectarea acestuia. Comenzile care includ Produse vândute de diferiți vânzători vor fi livrate separat, în funcție de data estimată de livrare a fiecărui Produs.
Bunurile devin proprietatea Cumpărătorului după semnarea documentului de transport și efectuarea plății (dacă nu a fost deja efectuată) către curier.
În cazul achiziționării de înregistrări audio sau video sigilate (jocuri, filme, muzică etc.) vândute de PRIMEX ELADA, Clientul va verifica integritatea și conținutul coletului la primire. Orice reclamație ulterioară referitoare la lipsa codului de activare sau a CD-ului nu va fi luată în considerare.
Returul produselor: Conform OUG nr. 34/2014, persoanele fizice pot să se retragă din contractul de la distanță în termen de 14 zile de la primirea fizică a Produsului.
Returnarea Produselor PRIMEX ELADA: Deoarece produsele PRIMEX ELADA sunt de unică folosință, returul nu este permis dacă produsul a fost deschis și consumat. În caz contrar, produsul poate fi returnat.
În procesul de retur, puteți folosi orice serviciu de expediție.
Renunțare la servicii: Cumpărătorul persoană fizică are dreptul de a renunța la Serviciul comandat în termen de 14 zile calendaristice de la data comenzii respective. Totuși, Cumpărătorul își pierde dreptul de retragere prevăzut de legislația în vigoare odată ce serviciul comandat a fost prestat, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către Vânzător. Prin urmare, după ce Serviciul a fost prestat (de exemplu, produsul a fost instalat, dezinstalat, curățat, etc.), contractul de prestare servicii la distanță se consideră complet executat, iar consumatorul nu mai beneficiază de dreptul de retragere din contract în termenul de 14 zile prevăzut de legislația în vigoare. Astfel, orice alt Serviciu solicitat separat/suplimentar (de exemplu, dezinstalare, instalarea unui nou produs, etc.) reprezintă un Serviciu comandat separat și va fi efectuat la solicitarea expresă a Clientului, contra-cost.
Produse/Servicii care nu sunt acceptate la retur/renunțare:
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare (ex.: produse cosmetice, rezerve de periuțe dinți, căști in ear, băuturi, suplimente alimentare etc.); - Serviciile care au fost comandate de Cumpărător și au fost executate cu acordul Cumpărătorului dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al acestuia și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către Vânzător; - Înregistrări audio sau video sigilate sau programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare; - Produse de îngrijire personală care au fost desigilate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate îngrijire corporală, periuțe de dinți, irigatoare bucale, perii rotative, termometre, produse cosmetice etc.); - Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate, etc.; - Produsele software digitale, licențele digitale și jocurile video desigilate cu activare prin cod digital și orice coduri digitale alfanumerice de activare pentru sisteme de operare, aplicații, servicii, abonamente și portofele digitale; - Cartușe desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur; - Imprimante/multifuncționale/aparate de fax care au cartușele/tonerele desigilate; - Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a căror furnizare a fost nevoie de plata în avans; - Furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat la cunoștință faptul că își va pierde dreptul la retragere; - Folii de protecție pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook reader, laptop, etc.) care au fost deja utilizate/testate; - Produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte progr
În cazul pachetelor care includ console cu jocuri, returul pachetului va fi acceptat doar dacă jocurile sunt sigilate sau codul aferent jocului nu a fost activat. Dacă jocurile au fost desigilate sau codul a fost activat, valoarea acestora va fi scăzută din valoarea pachetului.
Dacă au fost achiziționate mai multe produse din același model, se va accepta returul doar dacă unul singur a fost desigilat sau dezambalat.
În cazul achiziționării mai multor produse printr-un credit, nu se va putea face returul unui singur produs, ci doar un retur integral, al tuturor produselor.
În situația în care se returnează un produs dintr-un pachet promoțional, se va restitui diferența dintre prețul de bază și cel promoțional al produsului returnat.
Diminuarea valorii Produselor returnate
Conform prevederilor legale aplicabile, Clientul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Produselor rezultată din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării acestora.
Dacă Clientul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Produsele într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Produselor.
Orice diminuare a valorii Produselor rezultată din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării lor este în responsabilitatea Clientului. Vânzătorul este îndreptățit să rețină o sumă de bani din Prețul de Vânzare al Produsului, reprezentând diminuarea valorii acestuia. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicată Clientului după recepționarea și verificarea Produselor de către Vânzător.
Pentru aparatelor frigorifice cu specificația de ușă reversibilă, schimbarea sensului de deschidere a ușii (dacă este necesar) trebuie efectuată de serviciul de asistență tehnică menționat pe certificatul de garanție al produsului. Această intervenție poate implica costuri suplimentare, în funcție de politicile fiecărui Producător/Partener.
Notă: Orice intervenție neautorizată duce implicit la pierderea garanției produsului.
Garanția Produselor
Produsele beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale Producătorilor, respectiv ale PRIMEX ELADA sau, după caz, ale Partenerilor. Condițiile de acordare a garanției sunt specificate în certificatul de garanție.
În cazul Produselor PRIMEX ELADA, certificatele de garanție pot fi emise fie direct de producător, fie de PRIMEX ELADA.
Pentru Produsele resigilate, perioada de garanție poate diferi față de cea a acelorași Produse noi, sigilate. Detaliile privind perioada de garanție sunt specificate în certificatul de garanție pentru fiecare Produs resigilat în parte.
RECENZII, COMENTARII ȘI ÎNTREBĂRI
Recenziile, comentariile și întrebările pot fi postate exclusiv de către Utilizatorii autentificați în Contul lor, indiferent dacă se referă la Produse sau Servicii achiziționate de pe SITE-ul PRIMEX ELADA sau de la Parteneri sau din magazinele fizice PRIMEX ELADA.
ÎNTREBĂRI
În timp ce recenziile descriu experiența personală a Utilizatorilor care au cumpărat efectiv un Produs sau Serviciu, întrebările pot fi adresate de către Utilizatori în legătură cu orice Produs sau Serviciu disponibil pe Site sau în magazinele fizice PRIMEX ELADA, din secțiunea "Întrebări" -> "Adresează o întrebare". Conținutul întrebărilor trebuie să respecte Regulile PRIMEX ELADA privind recenziile și poate fi supus moderării în aceleași condiții ca și recenziile.
RECENZII
Colectarea, moderarea și publicarea recenziilor
Indiferent de modul de colectare sau de produsul sau serviciul vizat, toate recenziile sunt supuse regulilor descrise în această secțiune, completate de cele prevăzute de legislația în vigoare.
Colectarea recenziilor
Recenziile pot fi colectate solicitat sau nesolicitat, după cum urmează:
- Pot fi solicitate prin e-mail, cu respectarea regulilor privind protecția datelor cu caracter personal. Utilizatorii nu sunt obligați în niciun fel să ofere recenzii.
- De asemenea, recenziile pot fi solicitate, în general, în cadrul unor campanii organizate de PRIMEX ELADA sau, după caz, de PRIMEX ELADA și Parteneri. În acest sens, PRIMEX ELADA poate organiza campanii pentru încurajarea publicării unei recenzii pentru un Produs sau Serviciu achiziționat de anumiți Utilizatori sau pentru Partenerul care a vândut Produsul sau Serviciul achiziționat de Utilizator. Aceste campanii vizează obținerea unor opinii personale, constructive și sincere de la Clienți care au achiziționat Produsul sau Serviciul, fără a influența conținutul sau ratingul recenziilor. Eventualele recompense oferite în cadrul acestor campanii sunt destinate doar pentru mulțumirea oferirii unei recenzii care ar putea ajuta alți utilizatori să ia o decizie informată cu privire la achiziționarea Produsului sau Serviciului sau la Partenerul care l-a oferit spre vânzare.
- Din secțiunea "Adaugă recenzia ta" aflată pe pagina SITE-ului fiecărui produs, Utilizatorii pot lăsa recenzii fără a exista o solicitare.
Într-un termen rezonabil după achiziționarea unui Bun sau Serviciu (de obicei, după perioada de 14 zile în care Clientul poate returna Produsul sau, după caz, Serviciul, renunțând la contractul de vânzare), Clientul poate fi contactat prin aceleași canale de comunicare acceptate în momentul plasării Comenzii, pentru a furniza o recenzie despre Bunul sau Serviciul achiziționat de pe Site. Astfel, Clientul se implică activ în crearea de noi servicii și detalierea caracteristicilor Bunurilor sau Serviciilor, informând alți potențiali cumpărători de pe Site despre Produsele achiziționate sau despre Partenerul care a oferit Produsele spre vânzare. Opiniile Utilizatorilor sunt analizate atent de angajații PRIMEX ELADA și sunt folosite ca ghid în selectarea gamei de Produse și Servicii oferite Clienților. Pentru a lăsa o recenzie, indiferent de modul de colectare:
a) Accesați SITE-ul.
b) Conectați-vă la Contul dvs. de Utilizator.
c) Accesați secțiunea "Produse" și selectați produsul/serviciul pentru care doriți să lăsați o recenzie sau, după caz, secțiunea "Comenzile mele".
d) Accesați secțiunea "Recenzii" -> "Adaugă recenzia ta" sau, după caz, selectați produsul pentru care doriți să lăsați o recenzie.
e) Completați toate câmpurile obligatorii și acordați un rating în concordanță cu conținutul recenziei.
f) Opțional, puteți publica o imagine a Produsului sau Serviciului achiziționat.
g) Este obligatoriu să acceptați Termenii și Condițiile, precum și prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu Politica de confidențialitate.
Orice recenzie, indiferent de modul de colectare, trebuie să respecte următoarele reguli privind recenziile (Regulile PRIMEX ELADA privind recenziile):
- Recenzia trebuie să provină de la un client PRIMEX ELADA sau, după caz, de la un client al Partenerului care a achiziționat efectiv Produsul sau Serviciul de pe Site sau dintr-un magazin fizic PRIMEX ELADA.
- În timpul furnizării unei recenzii, trebuie completate toate câmpurile obligatorii, inclusiv acordarea unui rating în concordanță cu conținutul recenziei.
- Recenzia trebuie redactată în limba română, dar pot fi utilizate cuvinte sau expresii în limbi străine de largă utilizare în mediile respective (de exemplu: laptop, PC, mouse, review, notebook,
- Recenzia trebuie redactată într-un limbaj adecvat; este interzisă folosirea unui limbaj care conține remarci jignitoare sau defăimătoare la adresa oricărei persoane fizice sau juridice, limbaj violent, rasist, amenințător, care îndeamnă la săvârșirea unei fapte prevăzute de legea penală sau contravențională, care incită la ură sau discriminare.
- Recenzia trebuie să fie exprimată într-un limbaj clar și inteligibil.
- Recenzia trebuie să se concentreze, în principal, pe caracteristicile, funcționalitățile și specificațiile produsului sau serviciului achiziționat și evaluat.
- Recenzia trebuie să reflecte opinia personală, sinceră, corectă, neînșelătoare și constructivă a Utilizatorului referitoare la produsul sau serviciul evaluat.
- Conținutul recenziei nu trebuie să includă date sau informații cu caracter personal ale Utilizatorului sau ale oricărei terțe persoane, cum ar fi: nume, numere de telefon, adrese de e-mail, adresa de livrare sau de domiciliu, date ale contului sau cardului bancar, precum și orice alte informații care ar putea duce la un furt de identitate.
- Conținutul recenziei nu trebuie să încalce drepturile de autor sau orice alte drepturi ale unor terțe părți.
- Recenzia nu trebuie să facă referire directă sau indirectă la un alt comerciant care desfășoară aceeași activitate comercială ca și PRIMEX ELADA, cu excepția recenziilor privind Partenerii care au pus la vânzare Produsul sau Serviciul achiziționat de Utilizator de pe Site.
- Recenzia nu trebuie să conțină materiale de natură publicitară.
- Recenzia nu trebuie să încalce orice prevedere legală aplicabilă.
De asemenea, orice imagine încărcată în cadrul recenziei trebuie să respecte regulile de mai sus și, în plus, să nu conțină viruși sau să prezinte un conținut alterat în orice fel.
Verificarea și Moderarea Recenziilor
Asigurăm o moderare atentă a recenziilor adăugate pe Site, folosind atât sisteme automate, cât și analize manuale pentru a garanta respectarea integrală a Regulilor PRIMEX ELADA privind recenziile.
Fiecare recenzie adăugată de un Utilizator este verificată cu atenție pentru a confirma că provine de la un Client care a achiziționat efectiv Produsul sau Serviciul și că conținutul reflectă experiența reală a acestuia.
În ciuda faptului că doar Utilizatorii conectați în Contul lor pot adăuga recenzii, efectuăm și alte verificări:
- Prin sisteme automate, pentru a confirma că recenzia provine de la un client care a achiziționat efectiv produsul/serviciul ("Achiziție verificată"). Acest proces presupune verificarea statusului Comenzii și a faptului că Utilizatorul nu a mai postat o recenzie pentru acel Produs sau Serviciu.
- Prin verificări manuale, pentru a ne asigura că recenzia respectă toate celelalte reguli menționate în Regulile PRIMEX ELADA privind recenziile.
Toate aceste etape sunt aplicate în orice situație care implică respectarea Regulilor PRIMEX ELADA privind recenziile.
Durata de verificare a achiziției nu depășește un termen de maximum 15 (cincisprezece) zile lucrătoare de la data plasării recenziei de către Utilizator.
Dacă observăm că o recenzie încalcă oricare dintre Regulile PRIMEX ELADA privind recenziile, aceasta nu va fi publicată, iar Utilizatorul care a adăugat recenzia va primi o notificare automată în acest sens. În cazul în care Utilizatorul consideră că recenzia a fost respinsă în mod nejustificat, poate solicita informații suplimentare prin intermediul formularului de contact disponibil în secțiunea "Suport clienți" -> "Contact".
Publicarea Recenziilor
Recenziile care respectă Regulile PRIMEX ELADA privind recenziile vor fi publicate pe Site. Utilizatorul va fi informat cu privire la publicarea recenziei.
Votarea Recenziilor
Utilizatorii autentificați în Cont pot vota utilitatea unei recenzii lăsate de alți clienți, exprimându-și opinia prin "da" sau "nu" în secțiunea "Ți-a fost de ajutor".
Clasificarea Recenziilor
Recenziile sunt sortate implicit în ordine cronologică. Există și opțiunea de a le clasifica după popularitate, având în vedere voturile acordate de alți Utilizatori, recenziile fiind ordonate de la cele mai bine evaluate la cele mai puțin apreciate.
Editarea Recenziilor După Publicare
Utilizatorul care a adăugat o recenzie poate să o editeze. Echipa PRIMEX ELADA verifică editările pentru a se asigura că Utilizatorul este titularul recenziei și că aceasta respectă regulile.
Autorizația de Utilizare
Prin înregistrarea unei recenzii, Utilizatorii acordă PRIMEX ELADA dreptul de a utiliza conținutul în scopuri comerciale și de promovare conform detaliilor menționate în secțiunea "Consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal".
Menținerea Recenziilor
Recenziile vor fi păstrate pe Site pe întreaga durată a disponibilității produselor respective.
Organizarea și Sortarea Produselor și Serviciilor
Rezultatele căutării afișează toate Produsele/Serviciile care corespund căutării dumneavoastră, în conformitate cu setările prezente în această secțiune. De asemenea, puteți filtra afișările pentru a rafina rezultatele fiecărei căutări.
Sortarea și Structura Produselor în Cadrul Categoriilor Predefinite
Produsele și serviciile sunt organizate în secțiunea "Produse" a SITE-ului, în mai multe categorii predefinite.
În interiorul fiecărei categorii de produse pot exista subcategorii care grupează produsele din acea categorie. De exemplu, categoria "Brânză" poate fi subdivizată în subcategorii precum "Feta", "Capră", "Vacă", etc., iar subcategoriile pot fi la rândul lor subdivizate.
Aceste categorii/subcategorii pot fi modificate, completate sau eliminate în orice moment, fără a afecta mecanismul de sortare și ierarhie al produselor.
În cadrul categoriilor/subcategoriilor, Produsele sunt inițial ordonate în funcție de cele mai bine vândute produse din acea categorie pentru o anumită perioadă de timp.
Există posibilitatea de a sorta produsele din categoria/subcategoria dorită și în funcție de:
- nume (ordine alfabetică)
- preț crescător (de la cel mai mic la cel mai mare preț)
- preț descrescător (de la cel mai mare la cel mai mic preț)
- cel mai mare discount (de la cel mai mare la cel mai mic discount valoric).
Pentru a oferi o experiență optimă, în cadrul fiecărei categorii de Produse există și opțiunea aplicării de filtre pentru a afișa doar produsele relevante în funcție de particularitățile categoriei respective, cum ar fi disponibilitatea, prețul, brandul și altele.
Sortarea și Structura Produselor în Cadrul Căutărilor Individuale
În rubrica "Caută produsul dorit" puteți căuta cu precizie produsele și puteți afișa produsele care au proprietăți similare cu termenul introdus.
Căutările pot fi efectuate prin inserarea:
- codului de produs
- denumirii produsului
- alte detalii specifice de identificare a produsului.
Fiecare termen influențează ordinea de afișare a produselor. De exemplu, cele mai bune potriviri ale codului sau numele produsului sunt afișate în partea de sus a listei de produse.
Căutările pot fi, de asemenea, efectuate în funcție de:
- denumirea categoriei/subcategoriei
- denumirea brandului
- cuvinte cheie din descriere.
În cadrul afișărilor determinate de căutări, produsele sunt inițial ordonate în funcție de relevanță, care este determinată de frecvența apariției termenului de căutare.
Există opțiunea de a sorta produsele afișate în funcție de:
- nume (ordine alfabetică)
- preț crescător
- preț descrescător
- cele mai bine vândute
- cel mai mare discount.
În timpul căutării, sistemul poate corecta eventualele greșeli de scriere detectate.
Accesarea SITE-ului
Accesarea și utilizarea SITE-ului implică acceptul Utilizatorilor ca datele lor personale să fie stocate și prelucrate de către compania PRIMEX ELADA și, după caz, de către Parteneri. Informațiile furnizate sunt tratate cu maximă confidențialitate și sunt utilizate exclusiv în scopurile pentru care au fost colectate.
Scopurile prelucrării acestor date includ: crearea și administrarea unui Cont de Utilizator pentru achiziționarea Produselor; informarea utilizatorilor cu privire la starea comenzilor (confirmarea, expedierea, facturarea acestora); transmiterea informațiilor/mesajelor privind produsele din "Cosul meu"; livrarea Produselor comandate; gestionarea returnării produselor conform legislației aplicabile; rambursarea contravalorii produselor returnate; acordarea soluțiilor de finanțare prin partenerii noștri; furnizarea serviciilor de asistență pentru produse/comenzi sau servicii din portofoliul PRIMEX ELADA, sau a partenerilor implicați în procesul de finanțare sau livrare; abonarea la ofertele disponibile pe Site (cu consimțământul Utilizatorului); transmiterea de comunicări comerciale (cu consimțământul Utilizatorului); oferirea de oferte pentru produse similare celor achiziționate (pe baza consimțământului Utilizatorului și în temeiul interesului legitim al societății PRIMEX ELADA, a firmelor din grupul PRIMEX ELADA și, după caz, a Partenerilor); informarea Utilizatorilor abonați despre promoțiile Produselor vândute pe Site sau despre alte activități desfășurate de PRIMEX ELADA; crearea unei baze de date pentru realizarea de rapoarte statistice; transmiterea de comunicări referitoare la sumele donate în campaniile de strângere de fonduri la care PRIMEX ELADA participă, etc.
În momentul contactării, Utilizatorul va fi informat cu privire la scopul acțiunii pentru care a fost contactat și i se va solicita consimțământul, în cazul în care respectiva acțiune implică prelucrarea datelor personale și este necesar acordul său.
Atât PRIMEX ELADA, cât și Partenerii se angajează să nu difuzeze datele personale către terți prin vânzare, dezvăluire parțială sau închiriere.
PRIMEX ELADA poate dezvălui informațiile personale ale Utilizatorilor, după caz, Partenerilor, firmelor din grup sau unor terți autorizați, cu care societatea a încheiat diverse contracte, urmate de acorduri de confidențialitate și/sau acorduri de prelucrare a datelor cu caracter personal.
PRIMEX ELADA poate încheia acorduri de parteneriat cu diverse societăți comerciale sau organizații non-profit care desfășoară campanii umanitare/filantropice. În cazul unui astfel de parteneriat, partenerul este obligat să respecte confidențialitatea datelor și să le utilizeze exclusiv în scopul executării contractului.
Datele Dumneavoastră pot fi accesate și de către societăți care prestează servicii de marketing, agenții publicitare partenere, operatori de marketing direct sau de alte entități implicate în procesul de comunicare și promovare, în conformitate cu Politica de protecție a datelor personale a PRIMEX ELADA și, după caz, cu Politica de protecție a datelor a Partenerilor.
Orice prelucrare a datelor personale se va realiza cu respectarea Politicii privind protecția datelor personale, precum și a Politicii Partenerului privind protecția datelor personale.
Colectarea Datelor
Pentru a aduna informații, folosim diverse metode și instrumente specializate, cum ar fi: software-uri profesionale de monitorizare a traficului, aplicații de gestionare a newsletter-ului, stocarea în baze de date a formularelor de contact completate de Utilizatori pe site, chestionare online și altele.
Folosim adresele IP pentru analizarea comportamentului de navigare, administrarea SITE-ului, urmărirea intereselor Utilizatorilor și colectarea datelor demografice în scopuri interne. Toate acestea sunt realizate pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor și pentru a furniza informații relevante în funcție de interesele acestora.
Accesul și (Dez)abonarea
Atunci când accesați SITE-ul nostru, creați un Cont de Utilizator sau plasați Comenzi sau Donații în Coș, sunteți de acord în mod explicit cu Termenii și condițiile SITE-ului, precum și cu modul nostru de operare online, așa cum sunt detaliat descrise pe SITE.
Există secțiuni ale SITE-ului care necesită înregistrare (vezi secțiunea Înregistrare) sau abonare (vezi secțiunea Newsletter).
În ceea ce privește Newsletter-ul, fiecare ediție/alertă conține informații despre cum vă puteți dezabona; atunci când accesați această opțiune, vi se va oferi posibilitatea de a selecta un motiv pentru dezabonare, deși acest lucru nu este obligatoriu. Scopul prezentării motivelor pentru dezabonare este să ne ajute să îmbunătățim serviciile oferite clienților noștri. Cererea de dezabonare este finalizată odată ce apăsați butonul "Trimite".
Vom înregistra opțiunea dvs. de dezabonare, însă, din motive tehnice legate de sincronizarea bazelor noastre de date interne, este posibil să continuați să primiți comunicări comerciale timp de 7 zile de la momentul în care v-ați exercitat opțiunea de dezabonare sau de schimbare a preferințelor de abonare. Acest interval de timp reprezintă perioada normală de actualizare a bazelor noastre de date conform cererii sau preferințelor dvs. În acest interval, toate înregistrările noastre interne sunt verificate și sunt implementate măsuri tehnice conform opțiunilor dvs. privind dezabonarea sau modificarea frecvenței newsletterelor.
Pentru a vă dezabona, nu este necesară nicio altă acțiune din partea dvs., iar exercitarea dreptului de opoziție la prelucrarea datelor în scopuri de marketing nu implică costuri. În funcție de tipul de operațiune (crearea unui cont pe SITE, abonarea la newsletter, completarea unui formular online de creditare, efectuarea unei donații), vă pot fi solicitate date precum: nume, prenume, adresă de email, adresă, număr de telefon, CNP, firmă etc.
Unele dintre aceste date solicitate sunt obligatorii pentru a putea furniza Bunul sau Serviciul la care sunteți interesat sau pentru a efectua plata sau încasarea sumei donate de dvs. Pentru aplicarea unui credit în rate oferit de partenerii noștri, completarea CNP-ului este o condiție obligatorie impusă de instituția care acordă finanțarea. După introducerea datelor personale în formularul de pe SITE, un reprezentant al partenerului nostru vă poate contacta pentru verificarea condițiilor de acordare a creditului sau pentru a vă oferi o ofertă/soluție de finanțare. Aceste date sunt utilizate pentru identificare, validare sau completarea contului de abonat, precum și pentru evaluarea datelor introduse în formularul online de creditare.
Datele dvs. personale vor fi utilizate în scopul derulării contractelor și procesării comenzilor. Mai apoi, datele vor fi păstrate conform termenelor stabilite de legislația fiscală și comercială și atât timp cât este necesar pentru protejarea drepturilor noastre. Pentru a asigura o comunicare corespunzătoare în timpul contractului de vânzare, PRIMEX ELADA sau, după caz, partenerul nostru, vă poate contacta telefonic sau prin email, în cazul în care ne furnizați date de contact. La lansarea comenzii, sunteți de acord cu modalitatea ulterioară de comunicare (telefonic sau electronic) și cu modul de operare al Vânzătorului.
Dacă ați furnizat datele de contact, dar nu ați validat Contul de Utilizator, un reprezentant al PRIMEX ELADA vă poate contacta pentru a finaliza această procedură. Această acțiune se bazează pe interesul nostru legitim de actualizare a bazei noastre de date.
În cazul în care ați adăugat produse în Coșul de cumpărături, dar nu ați finalizat comanda, un reprezentant al PRIMEX ELADA vă poate contacta prin email sau telefonic pentru a vă reaminti că produsele sunt încă în coș. Această acțiune este justificată de interesul nostru de a clarifica situația prin încheierea sau anularea contractului de vânzare. După această acțiune, veți fi contactat dacă ați exprimat consimțământul pentru primirea altor oferte/comunicări comerciale.
Politica privind Cookies
Website-ul nostru, https://primexelada.ro/ , utilizează cookie-uri, care sunt fișiere stocate pe computerul, terminalul mobil sau alt echipament al Utilizatorului și care conțin informații despre acesta. Utilizarea cookie-urilor reprezintă un beneficiu pentru vizitatori, deoarece permite memorarea preferințelor de navigare în cadrul site-ului, precum limba în care este afișat site-ul sau tipul de filtre aplicate pentru anumite pagini, facilitând, de asemenea, accesul rapid la conținutul site-ului prin memorarea numelui de utilizator și a parolei. Refuzul cookie-urilor nu va restricționa accesul Utilizatorului la navigarea pe site sau la citirea conținutului acestuia. Prin intermediul cookie-urilor, administratorii site-urilor pot monitoriza și segmenta interesele Utilizatorilor în diverse zone sau aplicații ale site-ului, ceea ce le permite să îmbunătățească ulterior experiența de navigare, să introducă conținut relevant pentru Utilizator, etc.
Anumiți parteneri de afaceri ai noștri utilizează cookie-uri pe site-ul nostru, inclusiv cei care desfășoară activități de publicitate. Cu toate acestea, nu avem acces și nici nu putem controla aceste cookie-uri.
Cookie-urile care nu sunt strict necesare din punct de vedere tehnic pentru a fi stocate pe terminalul Utilizatorului vor fi utilizate numai în cazul în care Utilizatorul își exprimă consimțământul expres și neechivoc în legătură cu acestea, făcând clic pe butonul "Acceptă" din bara de cookie-uri care apare odată cu prima accesare a site-ului. Utilizatorul își poate retrage consimțământul în orice moment prin modificarea setărilor corespunzătoare ale browser-ului utilizat, în conformitate cu Politica noastră privind cookie-urile.
Temeiul legal al acestei acțiuni este reprezentat de interesul nostru legitim de a oferi în mod constant servicii îmbunătățite Utilizatorilor site-ului.
Securitate
Site-ul nostru implementează toate măsurile necesare pentru protejarea datelor personale ale Utilizatorilor noștri. În momentul furnizării datelor personale pe Site-ul nostru, informațiile sunt protejate atât offline, cât și online. Adoptăm măsuri de securitate pentru protejarea împotriva atacurilor cibernetice, gestionarea fraudelor și breselor de securitate, și pentru a asigura transmiterea sigură a datelor către autoritățile competente. Prevederile acestei politici sunt justificate de interesul nostru legitim de a menține un echilibru între interesele noastre și drepturile Utilizatorilor.
Toate datele personale sunt prelucrate prin pagini securizate, care utilizează sistemul de criptare SSL. Utilizatorii pot identifica aceste pagini prin simbolul unui lacăt, poziționat în diferite locuri ale browserului, în funcție de tipul acestuia.
Acordându-și consimțământul cu prezentele termeni și condiții, Utilizatorii își asumă în totalitate eventualele riscuri.
Legături către alte Site-uri
Site-ul nostru conține link-uri către alte site-uri. PRIMEX ELADA S.R.L. nu își asumă responsabilitatea pentru politica de confidențialitate practicată de acestea. Vă recomandăm să consultați în prealabil termenii legali și alte informații referitoare la colectarea datelor cu caracter personal. Normele expuse în acest text se aplică exclusiv datelor colectate pe acest site.
Utilizăm "plugin-uri" de la operatorii de rețele sociale (de exemplu: Facebook.com, Twitter.com, LinkedIn.com, YouTube.com).
Aceste plugin-uri sunt folosite pentru a facilita legătura între site-ul nostru, https://primexelada.ro/, și paginile oficiale ale companiei deschise pe aceste platforme. Nu colectăm sau stocăm date personale ale clienților prin intermediul acestor plugin-uri, însă clienții ar putea vedea, prin această legătură, pe conturile lor create pe aceste platforme, o parte din prietenii lor care apreciază pagina PRIMEX ELADA.
Chiar dacă există posibilitatea de a intra în contact cu un reprezentant al PRIMEX ELADA/administratorul paginii PRIMEX ELADA pe rețelele de socializare, pentru informații legate de statusul comenzii, datele de livrare și facturare, date despre retur, sesizări și reclamații, aceste informații sunt disponibile în Contul de Utilizator. Informațiile privind caracteristicile tehnice ale produselor sunt, de asemenea, disponibile pe site-ul nostru, https://primexelada.ro/.
În cazul în care sunt necesare solicitări sau comunicări de date cu caracter personal sau alte informații sensibile, vă rugăm să adresați solicitarea către primexelada@gmail.com sau la adresa: Șoseaua Principala, Nr.73A, cod poștal 087006, sat Darasti-Vlasca, județul Giurgiu.
Jurisdicție. Legea aplicabilă
Relațiile contractuale dintre părți sunt guvernate de legea română. Litigiile care nu pot fi rezolvate pe cale amiabilă vor fi soluționate de instanțele competente.
Reclamații
Pentru orice reclamații referitoare la produsele PRIMEX ELADA, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail primexelada@gmail.com.
Notificări și acțiuni privind informațiile despre Utilizatori
La solicitarea scrisă, datată și semnată a Utilizatorilor, trimisă la adresa PRIMEX ELADA, ne angajăm să:
a) confirmăm Utilizatorilor dacă prelucrăm sau nu datele personale; această verificare este gratuită și se poate face o singură dată pe an;
b) corectăm, actualizăm, blocăm, ștergem sau transformăm în date anonime datele cu caracter personal, gratuit, în conformitate cu prevederile legale;
c) transmitem Utilizatorilor datele personale furnizate de aceștia, într-un format structurat, ușor de citit automat, la cerere;
d) încetăm prelucrarea datelor personale ale Utilizatorului la cererea acestuia.
Comunicarea modificărilor
În cazul în care informațiile de identificare ale unui Utilizator se modifică sau dacă acesta dorește să renunțe la serviciile noastre, ne angajăm să corectăm, actualizăm sau să ștergem datele personale furnizate de Utilizator. Orice modificare a termenilor prezentei politici va fi disponibilă pe Site, pentru ca Utilizatorii să fie mereu informați cu privire la colectarea, utilizarea și divulgarea informațiilor personale. Utilizatorii vor avea posibilitatea de a-și exprima acordul cu privire la utilizarea informațiilor în alte scopuri, conform politicii noastre de confidențialitate.
Baza legală
Acest document respectă dispozițiile următoarelor acte normative:
- Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii; - Legea nr. 148/2000 privind publicitatea; - Legea nr. 158/2008 privind publicitatea înșelătoare și publicitatea comparativă; - Ordonanța nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor; - Ordonanța nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață; - Ordonanța de Urgență nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri; - Ordonanța de urgență nr. 77/2009 privind organizarea și exploatarea jocurilor de noroc; - Legea nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaj; - Ordonanța de urgență 58/2022 pentru modificarea și completarea unor acte normative din domeniul protecţiei consumatorilor; - Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE; - Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice; - Ordonanța de urgență 141/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de furnizare de conţinut digital şi de servicii digitale.
Alte informații
Pe Site-ul nostru vor fi publicate periodic regulamentele campaniilor în desfășurare. Acestea descriu în detaliu termenii și condițiile specifice fiecărei campanii și completează prevederile termenilor și condițiilor de utilizare a Site-ului.
Promoțiile afișate sunt valabile pentru perioade limitate de timp și în limitele stocurilor disponibile. Informațiile despre produse, prețuri și disponibilitatea în stoc afișate pe Site pot diferi de cele din magazinele fizice PRIMEX ELADA.
Ne rezervăm dreptul de a actualiza și completa orice informație publicată pe Site fără a anunța în prealabil Utilizatorii.